Keuze buggy

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nog bedankt voor al jullie adviezen voor het maken van een keuze voor een nieuwe buggy. Ik heb zaterdag bij Prenatal de Mac Laren buggy gekocht. In het rood. Ik was helemaal ingesteld (samen met mijn vader) op een ontzettende drukte maar het was naar mijn idee nog rustiger als op een gewone zaterdag.

Ik heb hem gisteren ook al gebruikt en ik moet zeggen hij bevalt echt heel erg. We hebben meteen ook al geprobeerd hoe het ging op gras en waarschijnlijk ga ik hem heel veel gebruiken. Dit weekend gaat hij in ieder geval mee in plaats van de wandelwagen. We gaan een weekendje weg met mijn ouders en de wandelwagen neemt zoveel plaats in in de auto.

Nogmaal iedereen bedankt voor de geweldige tips.

Groetjes
Inge

Ha Inge,

Mooie buggy hoor! Ziet er lekker handzaam uit en moet op de fiets toch ook goed passen hé! Verder is een buggy zo persoonlijk de een stelt er hogere eisen aan als de ander. Wij hebben de buggy   (koelstra) toen ook meegenomen met een weekend weg en dat ging echt super en het spaart een hoop ruimte.

Alvast hele fijne dagen hé

groetjes
Achnita

Hoi Inge,

Wij hebben precies dezelfde buggy (ook in het rood). Ik ben er heel erg tevreden over. Ik hoop dat jij er net zo veel plezier van zult hebben.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan