Keuze gemaakt

Vanmorgen weer voor controle geweest bij de gynaecoloog. Na mijn gesprek afgelopen vrijdag met de kinderarts toch de hoop op een eventuele thuisbevalling...
Maar helaas, mijn bloeddruk was weer iets opgelopen, de gyn raad het af om dan thuis te bevallen...omdat de bloeddruk juist tijdens een bevalling nog hoger wordt...
Dat naast mijn hartoperatie van 2 jaar geleden en het feit dat het de derde is ( kans op nabloedingen is dan iets groter...schrik) leek het hem niet verstandig.
Daar leggen wij ons natuurlijk bij neer.
Ook onze derde zal in het ziekenhuis geboren gaan worden.
Wel heeft hij gegarandeerd dat als ik weeën krijg, ik meteen mag komen. De vorige twee gingen zo snel...maar toen was ik daar al...
En dit keer geen verplichte 48 uur blijven, maar na controles meteen naar huis.
Dat is al heeeeel erg fijn!!

Spannend allemaal.
De kleine groeit wel iets beter, is nog wel kleiner dan gemiddeld, zeker voor de derde...maar niet zorgwekkend!
Hoofdje ligt nog startklaar....nu dus alleen maar geduld hebben...
En ook al is het de derde...ik heb zooo de zenuwen...meer dan ooit....vooral blije zenuwen hoor...ben zo benieuwd naar ons kindje. Naar de reactie van mijn andere twee kids... Hoe het weer zal zijn om een baby in huis te hebben....

Mijn zoon en dochter zijn al zo zelfstandig...zitten al een tijd op school..hebben al hun zwemdiploma's en laat ik af en toe even alleen thuis als ik een snelle boodschap moet doen.
Soms droom ik dat ik de baby vergeet en evengoed een boodschap ga doen.... Ben ik onbewust toch wat bang voor....
Zullen de hormonen wel zijn :)

Fijn weekend iedereen!!

Liefs Brigitte

Hey meid.

Jammer dat je bloeddruk weer oploopt. Hoe hoog was hij nu dan?
Had je zelf voor je controle bij de gyn al een keus gemaakt waar je wou bevallen?
Zelf snap ik wel dat de gyn in jou geval geen risico wil nemen.
Fijn dat je als alles goed gaat je weer lekker snel naar huis Mag.

En ja dat je je baby vergeet ligt echt aan je hormonen haha. Kan me niet voorstellen dat e dat in het echt zou doen. En denk dat je kids je anders wel terug roepen!!!

Fijn weekend.

Liefs Daan

Jammer dat je niet thuis kan bevallen.
Maar aan de andere kant is het wel fijn dat je hun geen enkel risico wil nemen en het zeker voor het onzeker neemt.
En als alles ok is mag je ook zo weer naar huis, dat is wel een fijne gedachte toch.

Grtjs Mar

Balen dat je bloeddruk weer opgelopen is. Toch teveel gedaan misschien?
Wel fijn om te weten dat je niet meer verplicht 48 uur hoeft te blijven en dat jullie beebje wat beter gegroeid is!

Lijkt me inderdaad ook apart dat als je al 2 zo'n zelfstandige kinderen hebt weer zo'n kleintje erbij..
Kan me niet voorstellen dat je je baby vergeet maar ik heb het weleens eerder gehoord dat vrouwen daar over dromen, dus zullen vast de hormonen zijn :)

Jij ook een fijn weekend!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan