keuze kinderwagen

A

Anoniem

Guest
Wij gingen in 1e instantie voor een Mutsy kinderwagen: makkelijk en klein op te vouwen,stoeltje kan 2 kanten op staan, zitje kan helemaal plat en handig die 4 wielen.
Maar ik vraag mij nu af of een goedkopere Mutseart niet genoeg is?
Zet je je kind wel 2 kanten op...in het begin is het leuk als ie zit dat je het gezicht kan zien...maar vind het kind dat ook leuk?

Graag jullie ervaringen hierover!

Het is ons 1e kind en we weten nog niet of er een tweede zal komen...ben al 37 als de 1e komt.

Hoi toscaantje,

Wij hebben vorig jaar een Mutsy kinderwagen gekocht, inderdaad om dezelfde redenen die jij beschrijft.Het leek in het begin een prima wagen, alleen na tijdje (2 weken ongeveer)  kregen wij problemen met de wielen en het onderstel. Na twee setjes nieuwe wielen en drie onderstellen verder.... hebben we een andere wagen geeist. En dat gebeurde gelukkig ook. Onze ervaring wat betreft de Mutsy is dus niet zo goed.
Wij hebben toen een Mutsaerts genomen en daar zijn we heel tevreden over! We twijfelden wel eerst omdat dit merk in dezelfde fabriek gemaakt schijnt worden als waar de Mutsy gemaalt wordt  en deze wagen is natuurlijk een stukje goedkoper. Maar het bevalt dus prima!
Het is inderdaad leuk als je kleintje je kan zien als je wandelt maar onze ervaring is inmiddels dat Isabel (10 maanden)  het prima vindt om de andere kant op te kijken, er is genoeg te zien!
Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt....veel succes in ieder geval met je keuze!

Groetjes,
Leonie

Kijk anders eens op Marktplaats. Wij hebben een Quinny van 5 jaar oud, compleet met alle toebehoren, gekocht. Heerlijk 4 luchtbanden (beter dan die zwabberende zwenkwieltjes) en drie bovenstellen (ligbak, autostoeltje en peuterzitje). Wel lastig, dat iedere bak zijn eigen adapters nodig heeft. De babybak haalden we eraf, wanneer we met de auto weggingen en het onderstel klapten we in. Het peuterzitje is lastiger te verwijderen, dus we zetten de kinderwagen nu in zijn geheel in onze auto (we rijden in een Scénic). Ik denk, dat alle wagens hun plus- en minpunten hebben.
Op Marktplaats kun je kijken en vergelijken. Vaak hebben er maar één of twee kinderen gebruik van gemaakt. Het geld, dat je zo uitspaart kun je weer gebruiken voor andere leuke baby-hebbedingetjes.

Succes! Marijon

Hier ook een mutsy, ik vind hem prima, en dochter kijkt nog steeds (ze is nu 17 mnd)naar mama (of papa), ze weet niet beter....! Ik vind het zo prettiger.
Maar of het veel uitmaakt? Als het niet andersom kan dan is dat zo.

Terug
Bovenaan