keuze voor verloskundige

Hoi meiden,
Ik ben nu 5,4 weken zwanger en zal toch eerdaags de verloskundige eens moeten gaan bellen...
Ik had op internet gekeken en heb de keuze uit twee praktijken: een in het gezondheidscentrum in de buurt waar 5 verloskundige werken en een die iets verderweg is, maar hier werken maar drie verloskundige. Bij de laatste lijkt mij dat je een betere band met ze opbouwd, iets wat helemaal fijn is omdat ik thuis wil bevallen. Maarja, dichter bij huis is ook wel fijn...
Waarop hebben jullie je keuze gebasseerd en waarvoor zouden jullie kiezen??

Liefs,

ik had niet veel keus, er zat er maar 1 in de buurt. er werken daar 4 verloskundige.
bij mijn 1e zwangerschap had ik mijn afspraken steeds met een ander waardoor je ze goed leert kennen.
op het einde van de zwangerschap moest ik alsnog worden overgedragen naar de gynacoloog i.v.m. zwangersschapsvergiftiging en ging alles anders dan geplant. mijn hele kamer stond vol met vreemde mensen tijdens de bevalling.
Hoop dat ik deze keer gewoon met de verloskundige van de praktijk kan bevallen

Ik had ook niet veel keus. Dus dezelfde gekozen als bij de oudste 2. Is wel e.e.a. veranderd, kan nu even niet thuisbevallen, maar goed, daar had ik toch niet voor gekozen... De oudste is geboren met een onbekende infectie, dus moet zowiezo in het ziekenhuis bevallen. Ben benieuwd hoe het zal gaan deze keer!

Terug
Bovenaan