Keuze zwangerschapsdagboek

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik wil heel graag een zwangerschapdagboek bij gaan houden. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. </p><p>Ik heb nu de volgende opties: Maan Amsterdam Mijn zwangerschapsdagboek, het zwangerschapsdagboek van Pauline Oud Mijn 9 maanden dagboek, of het negen  maandenboek van Ester Kerkhoff.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen? Wat zijn de verschillen?</p><p>Alvast super bedankt! </p><p> </p>

Mijn 1e zwangerschap had ik het boek van Pauline Oud. Deze vind ik persoonlijk toch wel de leukste. Veel ruimte voor foto's, veel leuke vragen om later terug te lezen... Ben nu voor de 2e keer zwanger en heb nu een ander zwangerschapsdagboek, weet even niet meer hoe die heet, maar die vind ik toch echt wel minder leuk. Nauwelijks plek voor foto's en maar weinig vragen die je kunt invullen. Wat dat betreft is die van pauline oud de leukste die ik ben tegen gekomen! Maar het is ook maar net wat je wilt... 

Ik heb een moleskine baby editie gekocht en zo zelf en dagboek bijgehouden. Geen standaard vragen maar gewoon mijn eigen verhaal met foto's etc erbij. Heel leuk om terug te lezen!

Terug
Bovenaan