kezfan,nanny care

A

Anoniem

Guest
hoi,
ik las dat jullie ook een nanny care hebben.
wij hebben er zelf ook een   wij hebben hem gekocht toen  mick ong. 5 maanden was.
ik sliep heel erg slecht omdat ïk bang was dat er wat wou gebeuren.sinds we hem hebben slaap ik heel goed en niet meer bang.
en mick ligt er nu nog steeds op.
hebben jullie een idee wanneer jullie hem van het bedje afhalen??
bij ons is hij 2x afgegaan maar dat kwam volgens mij omdag mick helemaal in het hoekje van zijn bed lag en de nannycare het niet meer registreerde.
ik schrok me kapot!(is de laatste 4 weken gebeurt)

een knuffel aan je meisje.

xx chantal mama van mick

Hoi Chantal,

De NannyCare is hier ook een absoluut succes, wij hadden hem al voor de geboorte van Marissa gekocht maar ook hier geeft hij een hoop rust. Bij ons is hij ook afgegaan toen Marissa helemaal onderin haar bed lag. Omdat Marissa nog bij ons op de kamer ligt schrok ik niet al te erg omdat ik haar meteen zag bewegen, maar het is wel vervelend. Uiteindelijk ging hij nog 3 keer af terwijl er niets was en we hebben het twee keer gehad dat we Marissa uit bed hadden gehaald, haar hadden aangekleed en al aan het spelen waren toen opeens het alarm af ging. Had mijn man hem vergeten af te zetten maar toen ging hij pas na 5 minuten ipv 20 seconden. Ik heb toen gebeld met NannyCare en meteen zonder problemen een nieuwe gekregen. Die nieuwe is ook weer helemaal goed en ook niet meer afgegaan.
Wij weten echt nog niet wanneer we hem weg halen maar voorlopig echt nog niet. Ik denk dat we hem zeker houden tot ze een jaar of twee is als dit haalbaar is. Maar in iedere geval zal hij in haar ledikant altijd blijven. Hebben jullie er al een idee van wanneer jullie hem weg halen dan?

liefs Linda

hoi hoi

ik denk dat ik hem pas ga weg halen als mick naar een groter bed gaat!!
ik ben nu wel zo dat als we ergens heen gaan en mick gaat daar slapen( dat komt eigelijk nooit voor,wij vinden dat mick in zijn eigen bedje "moet"slapen en willen niet s nachts met hem over straat) dat ik de nannycare dan niet mee neem.
maar goed dat is nu 2x gebeurd sinds hij geboren is en hij is nu alweer bijna 13maanden.

en de kleintjes worden groot he!
ik heb het ook al meegemaakt dat iemand zei nou dat is geen baby meer!!
mijn kleine man geen baby,ze hebben wel gelijk meer toch steekt het wel he afscheid nemen van die tijd,ook al is deze leeftijd ook heel erg leuk.

en wat goed dat jullie meis papa heeft gezegt.
geniet van je meisje voor je het weet zijn ze zelfstandig!!
xx

Terug
Bovenaan