@Kezfan

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Als ik nou zondag voor jou duim voor het kampioenschap voor PSV, duim je dan morgen voor mij, dat RKC Kampioen wordt in de Jupilerleague?

Groetjes Martine

Hoi Martine, ik weet dat dit berichtje niet voor mij is bestemt, maar ik wil toch ff reageren  Ik zal iig duimen dat RKC kampioen wordt!! Ben zelf een echte Brabander!  En PSV gun ik het ook hoor, maar vind het jammer dat NAC geen kans meer maakt om landskampioen te worden, want dan was het echt een gekkehuis in Breda denk ik

Groetjes Debby.

Sorry dames,
ik duim toch voor AJAX, even goeie vrienden hoor, hihi!
Groetjes van Sonja

Zoals je ziet is Marissa helemaal klaar voor het kampioensschap zondag. Zij is er ook zeker bij op het Stadhuisplein. Uiteraard wensen we jou ook heel erg veel succes vanavond. We houden de wedstrijd in de gaten op RTL7 en gunnen het zeker aan RKC. Vooral voor Zjelko, maar ook vanwege het Brabantse. Veel plezier vanavond en toi toi toi.

liefs

Linda en Marissa

Ziet iemand mijn reactie? Ik krijg alleen witte velden te zien :)

Nog maar een keer de reactie dan.
Zoals je ziet is Marissa helemaal klaar voor het kampioensfeest zondag. Zij zal zeker op het Stadhuisplein zijn. Ik wens jou en RKC ook alle succes vanavond. We gunnen het vooral aan Zjelko maar het is ook mooi dat er dan weer een Brabantse club terug komt. We proberen het zoveel mogelijk te volgen op RTL 7 vanavond. Toi toi toi en we hopen: Kampioenen!!!

liefs

Linda en Marissa

Terug
Bovenaan