@Kezfan

A

Anoniem

Guest
Hoi Linda.

Sorry hoor maar ik vraag me inmiddels al een tijdje af waar jouw gebruikersnaam voor staat. Je bent ergens fan van denk ik maar waar van?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben gewoon benieuwd .

Gr. Patricia

Ontzettend leuk dat je dat vraagt want ik vraag me altijd af waar andere mensen denken dat het voor staat. Het is eigenlijk al een aantal jaar oud maar toen hadden we een voetballer bij PSV Mateja Kezman, Kezman genoemd. En omdat ik fan van hem was werd dat dus Kezfan. Toen ik me hier inschreef wist ik eigenlijk niet dat  de gekozen  naam zo vaak voor zou komen anders had ik een andere gekozen. Maar ondertussen zit ik hier al zo lang onder die naam dat het wel weer duidelijk is.

liefs Linda (fan van Kezman)

Ok grappig, dat had ik echt nooit geraden. Ik ben niet zo'n voetbalfan dus daar had ik echt nooit opgekomen. Ik hoop dat ik je niet beledig maar heb zelfs nog nooit van hem gehoord  .

Gr. Patricia

Haha, daar beledig je me niet mee hoor. Iedereen zijn hobby en hij is ook al een paar jaar weg uit Nederland. Verder ben ik ook nog echt fan van Barry Manilow mijn naam had dus ook fanilow kunnen zijn maar daar schaam ik me nog steeds een beetje voor. Tijdens de zwangerschap luisterde ik altijd naar zijn muziek dus Marissa vindt het ook helemaal geweldig, het arme kind .

hahaha, ach ja ze zal er vast niks aan over houden. Hier ook erg veel muziek. Voelde Jim voor het eerst schoppen in mijn buik toen ik heel hard meezong met Ironic van Alanis Morisette. Verder bijna alle poprock en wat R&B en verder is zijn papa fan van Andre Hazes en meer nederlandstalig gebeuren. Ach ja moet kunnen.

XXX

Jullie muziek smaak loopt dan wel heel erg ver uit een . Zo komt jullie kleintje wel met heel verschillende soorten in aanraking. Dat is wel erg leuk. Je mag het echt niet verder vertellen hoor maar ik ben ook echt enorme fan van K3. Voordat ik Marissa had ging ik al regelmatig naar concerten van hun, dan "leende" ik mijn neefjes of mijn oppaskinderen een dag en dan nam ik die gewoon mee. Maar ik heb zelf dus alle cd's en een aantal dvd's. En nu heb ik mijn eigen meisje. Ik hoop dat K3 nog even doorgaat zodat ik haar mee kan nemen naar een concert. dat lijkt me echt heel erg gaaf.

Ach dat is niks om je voor te schamen hoor. Wij hebben tijdens de vakantie in de auto uit volle borst mee zitten bleren met Verliefd van K3 Haahahahaha.ach ja een beetje maf maar wel leuk. Maar ja daar zal ik waarschijnlijk niet heel veel mee tre maken krijgen met mijn manneke.

XXX

Hoi Linda,

Wij vinden K5 ook leuk. Vooral dat liedje van Afrika tot in Amerika. En kus kus kusje of zoiets.
Maar we zullen het niet verder vertellen hoor! haha Mijn man en ik moesten wel een beetje lachen en we vinden het juist schattig!

liefs Maris

Terug
Bovenaan