@ Kezfan

A

Anoniem

Guest
Hoi Linda,

Ik zag net dat je het topic voor Merel's verjaardag had geopend. Om 6.41 uur al !!!
Zit je al zo vroeg achter de computer? Is Marissa al zo vroeg wakker?

Even iets heel anders. Ik weet dat je voor Marissa's verjaardag het thema Tinkerbel hebt gekozen. Gister kregen we een reclamefolder van de Wibra. Daar staan dagboekjes van haar in voor € 1,99. Ik weet niet of ze misschien nog meer dingen hebben en of je nog wat nodig hebt, maar ik zeg het je toch even!

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Normaal ben ik nooit zo vroeg wakker gelukkig maar Marissa is ziek . Ze kon echt niet meer slapen dus ben ik maar naar beneden gegaan met haar. Ze is zo ontzettend zielig. Echt helemaal niet leuk. Normaal wordt ze gelukkig pas tussen 09.30 en 10.30 wakker dus dan krijg ik wat meer slaap. Het gebeurd zelfs wel eens dat ik al niet meer kan slapen en zij nog lekker op bed ligt. Van de week was dat ook en toen heb ik lekker een paar uur spelletjes kunnen doen op zylom.nl Heb ik tijdens de zwangerschap ook een hoop gedaan maar daar kom ik nu nooit meer aan toe.
Verder heel erg bedankt voor de tip. Lief dat je er aan denkt en het hebt onthouden. Ik zal eens kijken van de week als ik naar de stad ga of ze nog andere dingen hebben want hier is ze wel net te klein voor.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan