kezfan

A

Anoniem

Guest
goedemorgen,
hopelijk is je meisje al wat beter,hier is er nu ook een niet lekker dus ik ben er ook vroeg bij vandaag!maar waarvoor ik dit bericht schrijf.
ik was natuurlijk weer een bericht voor jou aan het lezen  en kreeg ik een leuk idee(vind ik zelf!)
over dat dagboekje misschien een leuk idee om al het bezoek wat komt er iets in de laten schrijven voor jullie meisje... zodat als ze ouder is ze het kan lezen...
misschien heb je er wat aan.....
fijne dag... x

Hoihoi,

Bedankt voor je berichtje. Marissa heeft gelukkig een super nacht gehad. Ik was gisteren naar de huisarts met haar en heb geweldige neusdruppels gekregen. Die hebben we 2 in haar neusje gedaan en dan heeft ze gewoon de hele nacht geen snot meer. Verder mocht ze van hem voor de nacht een paracetamol van 240. Ze heeft de hele nacht geslapen en geen kik gegeven tot 9.30, nu zijn we dus allebei heerlijk uitgerust weer. Ze voelt zich nog niet helemaal happy maar omdat ik goed geslapen heb kan ik het dan overdag ook weer beter aan.
Jammer dat jouw mannetje zich ook niet lekker voelt. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Nu over jouw idee voor het dagboekje, inderdaad een leuk idee, zo leuk zelfs dat wij allang zo'n boekje hebben voor Marissa . Ik heb een supermooi schrijf boekje gekocht toen ik zwanger was. Daar heeft het bezoek en het ziekenhuis personeel allemaal iets in geschreven en die komt dus met haar verjaardag ook weer op tafel zodat iedereen er iets in kan schrijven. Zo krijgt ze echt een soort wensen boekje met een wens van iedereen die belangrijk voor ons is.
Maar super lief dat je zo mee gedacht hebt.

liefs Linda

wat fijn dat jullie meisje opgeknapt is... en dat jullie lekker hebben kunnen slapen.

leuk dat jullie dat al hebben ik vond het toen ook een leuk iets zodat je toch van mensen een mooi stukje voor later hebt.

ik ga mijn ventje hier even op bed leggen..
kan ik zelf even wat in huis doen en vanmiddag boodschappen doen!

liefs

Terug
Bovenaan