@ kezfan

A

Anoniem

Guest
Ik heb gisteren mijn reactie geplaatst omdat ik hem nogal overtrokken en betuttelend vind overkomen. Dat mag toch, want ik heb ook recht op mijn mening. In het zelfde topic heb je daarop geregeerd en ik ook weer en voor mij is het klaar. Het bevreemd me dan ook dat jij je genoodzaakt voelt om in een ander topic er toch nog even een keer je mening over te moeten geven. Het wordt er hier zo niet gezelliger op.

Dus is mijn verzoek aan jou om er nu alsjeblieft over op te houden. Ik vind het niet netjes dat jij in andere berichten er nog over door gaat, en daardoor geheel off-topic gaat..

Dit berichtje heb ik apart gemaakt omdat ik er geen door ander geposte topic mee wil vervuilen. Dat vind ik voor hun niet leuk om na te lezen.

Marloes

mmm, blijkbaar heb ik iets gemist... dames relax, geen ruzie... toch?

Hoi Marloes,

Ik was er al lang klaar mee omdat ik hier helemaal geen zin in heb. Het is hier een gezellig forum en dat wil ik inderdaad graag zo houden. De enige reden dat ik er nog een keer op gereageerd heb bij een ander topic is omdat het in dit topic onze discussie nog terug gehaald werd. Ik vind inderdaad dat iedereen zijn eigen mening mag hebben maar het wel aardig kan brengen en elkaar daarbij in de waarde moet laten. Dit is ook wel het laatste wat ik erover kwijt wil. Ik hoop dat we vanaf nu gewoon weer gezellig verder kunnen forummen

groeten Linda

Terug
Bovenaan