kezfan

A

Anoniem

Guest
goedemorgen.
zo even een berichtje van hier.
we gingen regelmatig naar de soesterduinen,nu zal het weer even duren voor we gaan als rocky er ook heen mag dan gaan we weer.toen we gingen samen wonen zijn we in de chalets begonnen vlakbij de soesterduinen .
wij komen alle twee echt uit soest.
vanacht is weer goed gegaan met rocky.
we staan helemaal versteld,tot nu toe doet hij alles op de krant! net piepte hij voor de deur dus snel de deur open en toen poepte hij buiten!
nu hopen dat teddy snel aan het gewend raakt.
ik heb een heel mooi bedeltje aan mijn tollbeads armband gekocht voor boy.
ik zal je op hyves vandaag een persoonlijk bericht sturen(had ik geloof ik ook gisteren in de andere tropic gezet.)

heb je nog plannen voor vandaag?
ik niet veel,deze hele week zal ik veel thuis zijn bij de honden.
nu eerst een bakkie en wachten tot mick wakker word...
x

Hoi Chantal,

Ik heb ook zo'n armband maar dan van het huismerk van de Bijenkorf. Ik heb er een F aan van de naam van mijn man. Een M van Marissa. Een kinderwagen, die heb ik van mijn man gekregen na de bevalling en een kroontje, die heb ik van een vriendin omdat Marissa een prinsesje is. Van mijn schoonmoeder krijg ik deze week een nieuwe kraal. Die zou ik krijgen als ik 5 kilo af was gevallen en ik ben er nu 6 kwijt. Klinkt trouwens een beetje raar maar mijn schoonmoeder wilde mij gewoon een nieuwe kraal geven omdat ze een mooie had gezien. Ik heb toen zelf gezegd dat ze hem pas moest geven als ik 5 kilo kwijt was. Wat heb jij er allemaal aan?
Wij gaan vandaag ook eigenlijk niets doen. We hebben net gezwommen en Marissa gaat zo naar bed. Ik hoef eigenlijk geen boodschappen te doen omdat ik het eten voor vanavond al heb. Het is wel mooi weer dus misschien ga ik een stukje fietsen. Opa en Oma passsen 2 keer in de week op Marissa haar neefje die 6 dagen ouder is dus misschien fietsen we daar wel even heen. Verder moet ik wel een beetje opruimen en de wasmachine aanzetten met de zwemkleding.
Geniet van je hondjes en je kleine ventje en ik heb op Hyves ook al geantwoord.

groetjes Linda en een kusje voor Mick van Marissa

wat goed dat je al 6 kilo kwijt bent,.
leuk dat je dan een nieuwe kraal krijgt,zo heb je een beetje een stok achter de deur.
goed hoor.
het kan heel moeilijk zijn lijnen (heb het zelf een paar jaar geleden ook gedaan ong 17kilo) .

ik heb er best al wat aan..ook neppers die ik dan leuk vind zijn dan kralen..
heb een echt evan een jongetje.(voor mick)
een honden pootje
een hondje
een engeltje
en een boedha
de rest zijn allemaal kralen wil wel dat uitgaan bereiden naar echt maar daar moet dan idd een "reden"voor zijn zodat dat een herinnering is.

ik ga er hier een een schone broek geven en naar bed brengen...
x

Ik vind die bedels ook heel erg leuk maar wil inderdaad wel aan elke bedel een herinnering hebben. Ik had nog een roze glaskraal die ik van mijn man had gekregen na de pret echo toen we wisten dat we een meisje zouden krijgen. Maar die is dus laatst kapot gegaan en toen lagen overal stukjes van die kraal. Dat vind ik met Marissa toch te eng dus nu wil ik geen glaskralen meer.
Marissa ligt vanaf 12.00 uur al lekker te slapen. Ze was zo moe dat ze bijna niet geprotesteerd heeft. Ik ben wel erg benieuwd hoe lang ze slaapt dat kan namelijk alles tussen 1.5 en 3 uur zijn. Kan ik ondertussen mooi ook even wat dingen doen. Ik heb het trouwens de hele tijd al enorm koud. Echt niet leuk meer. Ik heb net de verwarming al aangedaan maar Marissa ligt in haar winterslaapzak. Ik kan hem dus niet te hoog zetten anders zweet zij haar slaapzak uit. Ik denk dat ik maar eens lekker een kop thee ga zetten. Laat je me vanavond op Hyves nog even weten hoe het allemaal gegaan is?

groetjes Linda

als je maar niet ziek word..
het is idd erg mooi weer buiten,heerlijk om een stuk te gaan fietsen... ik ben lekker binnen!
net een telefoontje gehad dat alles gelukkig goed was.  wat een opluchting!!!

dan zou ik ook uitkijken met een glasbedels.

hoe ben je aan het lijnen?
gewoon   3x per dag eten,
water drinken en niet snoepen?
zo heb ik het gedaan... het is in het begin heel moeilijk vol te houden he!!!
maar super goed dat er al 6 af zijn... op naar de 7.....
xxx

Hoi Chantal,

Wat ontzettend fijn dat alles goed is. Is toch spannend allemaal. Maar nu weer opgelucht adem halen. Ik probeer al een tijd te gaan fietsen maar er belde net een vriend van me die ik niet zo vaak spreek. Dus is het onderussen ook alweer een stuk later en ben ik aan het twijfelen of ik nog weg zal gaan. Ik ben inderdaad gewoon minder aan het eten maar vooral gezonder aan het eten en minder aan het snoepen. Moet nog wel een hoop kilo's hoor maar het begin is gemaakt. Ik ga nu even lekker wandelen met het kleine meisje. Even naar de Albert heijn vla halen denk ik. Ik wilde eerst gaan fietsen maar het waait best hard. Op de heenweg is dat niet zo erg maar dan heb ik hem terug zo hard tegen en daar heb ik niet veel zin in.
Spreek je later nog wel.
x voor Mick

groetjes Linda

hoi hoi
lekkere wandeling gemaakt?
ik wandel heel veel met mick.. lekker naar buiten...

net wat je zegt het begin is er en nu volhouden(dat is het moeilijkste!)
maar het is wel leuk dat je een bedeltje krijgt of steeds iets anders..

mick heeft heel lang geslapen vanmiddag! tot 4 uur!
hij is net pas in slaap gevallen naar dat hij boven heeft gespeeld..

ik ga teddy even uitlaten en dan lekker met de benen op ed bank en de laptop!
jij nog leuke plannen voor morgen?
x

Terug
Bovenaan