kezfan

A

Anoniem

Guest
wat heb je weer goed opgelet...wij hadden het zelf niet in de gaten!

hoe is het verder?

x

Hoi Chantal,

Ja grappig he. Soest is toch niet zo mega groot, dus wie weet zijn jullie elkaar al wel eens tegen gekomen. Hier gaat alles goed, morgen krijgt Marissa haar BMR prik en daar zie ik wel tegenop. Niet voor de prik zelf maar omdat er hier zoveel kindjes ziek van zijn geworden. Ik hoop maar dat ze er niet al teveel last van heeft. Hoe is het met jou? Heb je nog last van je hoofd? Je hebt een flinke klap gemaakt denk ik. Echt kei vervelend. En hoe is het met Mick? Is het nog steeds zo'n boefje?

liefs Linda

Hoi

Hier alles wel redelijk goed.
Mick heeft gelukkig geen bijwerkingen gehad van de prik dus ik hoop dat jullie dat geluk ook hebben.
Ik vind het alleen altijd zo zielig... ik weet niet of je Marissa haar beentje altijd insmeerde als ze een prik kreeg,maar hier gaven ze deze prikken in de arm.

Ik heb vanmorgen even de badkamer gedaan,  Mick ligt nu op bed dus ik kan weer even achter de laptop.

Een knuffel aan Marissa.

Hoihoi,

Ik hoop ook maar dat Marissa er verder geen last van gaat krijgen. Even afwachten maar. Wij hebben net even boodschappen gedaan. Marissa is nu lekker aan het spelen. Ze krijgt dan straks nog wat drinken en dan ga ik kijken of ze ook even wil slapen. Helaas gaat dat tegenwoordig niet zo makkelijk meer. Ik ben zelf ook wel moe, ben verkouden aan het worden, dus misschien gaan we gewoon samen even in het grote bed liggen. Verder vandaag niet zoveel plannen. Moet de vaatwasser nog even leegruimen en verder lekker samen spelen. Ik hoop dat Mick even lekker dut, dan heb je toch je handen even vrij he

groetjes Linda

Als je maar niet ziek gaat worden!
Lekker samen even onder de wol...
Hoop dat ze even wilt gaan slapen...
Ik heb gelukkig de boodschappen in huis dus hoef vandaag niet de deur uit.
Alleen om de honden uit te laten en voor de rest lekker dagje binnen.

xx

Hoihoi,

Is wel lekker een dagje binnen blijven. Ik heb echt een enorme snotneus en blijf maar niesen. Ik hoop ook dat ik niet echt ziek ga worden want we hebben zondag Sinterklaas van het werk van mijn man en dat is altijd echt super gezellig! Daar wil ik dus wel echt graag heen. Nu zijn ze van de gemeente uit de stoep bij ons in de straat weer opnieuw aan het leggen en net vandaag zijn ze bij ons voor de deur. Ik ben dus bang dat ze net gaan trillen als wij slapen, maar we zullen zien.
Maar hoe voel jij je nu? Ben je weer helemaal de oude of nog niet?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan