Kheshaun loopt los!!!!!

Hoi meiden,

Jippie vandaag was het ineens zover, Khe'shaun loopt losse stapjes. Hij stond tegen de bank en zo hup ineens liep tie naar het kastje. Dat was toch al snel andrhalve meter. Nu heeft hij de smaak te pakken en blijft hij oversteken. Vindt het aan de ene kant geweldig maar het is nu ook echt het einde van de babytijd. Verder komt zijn 2e ondertandje eraan en brabbelt hij er vrolijk op los bababababa als hij blij is en jajajajajajaa als hij boos is.

groetjes lou

Zo!!!!!!!!!!!!! Hier wordt er alleen nog maar gerold en soms trekt ze zichzelf ergens aan op, dat vind ik al heel wat! wel hartstikke leuk dat ie zo vlot is natuurlijk. Maar stiekem geniet ik er ook nog wel van dat Loïs nog niet zo vlot is..... ik vind het toch allemaal al zo snel gaan! Ik deed met pijn in mijn hart bijv de wandelwagen erop.... nee.... laat Loïs nog maar even wachten.... maar voor jullie vind ik het geweldig! Geniet ervan!

liefs

Het lijkt misschien wel leuk, maar ook vreselijk onhandig een kindje wat al zo vroeg loopt, een echt handenbindertje die je niet uit het ook kan verliezen.

Ik ben blij dat Thomas nog maar net kan tijgeren en zitten ik vind dat al moeilijk genoeg. hij ziet geen diepte noch gevaar en valt zich om de haverklap een buil als ik me maar even omdraai.

Terug
Bovenaan