Khloe is geboren!

Lieve dames, ik ben echt al heeeeel erg lang niet meer online geweest (had best een zware zw.)

Maar gelukkig! Ze is er eindelijk!
Met 39.3 dagen was ze eruit gekomen.

Wat een snelle bevalling had ik.
Iets voor 00.30 uur kreeg ik weeen. Mijn vent had ze even geklokt, maar helaas waren ze niet regelmatig. Rond 01.00 uur verloor ik mijn slijmprop onder de douche en werd de verloskundige meteen gebeld. Ze was binnen een kwartier bij mij thuis. Heeft ze gevoelt en... 1cm ontluiting. "Het zou zo maar nog 2 dagen kunnen duren, dus focus je er niet op dat t vanacht gebeurd. Neem 2 paracetamol in en ga lekker slapen" zei ze tegen me. 01.30 uur ging ze weg en ik kreeg me toch ineens een weeenstorm. Been, rug en buik-weeen had ik. 05.00 uur had ik het gevoel alsof ik moest poepen. Verloskundige weer opgebeld en ze was nu nog sneller bij me dan de eerste keer.. haha
Weer ging ze voelen en toen zat ik al bijna op 9 cm ontsluiting!!
Met spoed zijn we naar het ziekenhuis gereden en toen ik we daar aankwamen was t rond een uurtje of 06.30 uur. Om 07.00 werden me vliezen gebroken en om ongeveer 07.40 mocht ik perzen. 24 min later was mijn prachtige meid er al. Ze is helemaal gezond en woog bij de geboorte 3400 gram en was ong 51 cm.

Gelukkig is het allemaal goed gegaan!
Ohhh en niet te vergeten, mijn vent was helemaal top! Zonder hem had ik het denk ik heel anders ervaren. Wat was hij een schat!

Wooooow wat een heftig verhaal!!!

Gelukkig is alles goed en zo rap gegaan!!!!

En het belangrijkste.... je kleine meid is er eindelijk gezond en wel!

Gefeliciteeeeeeerd!!!!
geniet ervan

liefs

Terug
Bovenaan