Kian doet het toch nog : kruipen

A

Anoniem

Guest
Ja dan zal ik ook nog maar even de trotse moeder uithangen
Kian loopt al zowat, maar bleef maar op z'n buik schuiven. En alsof ie ergens gezien heeft dat kruipen ook een mogelijkheid is gaat ie op de valreep toch nog kruipen. Wel inderdaad net als Meike : als een houten klaas, maar hij komt vooruit (tenzij hij snel ergens moet zijn...dan gaat z'n buik toch voor).
Het schijnt goed voor de ontwikkeling te zijn (tsja, wat niet) dus ik ben er toch wel een beetje blij mee.
Liefs Nelleke

Go Kian!!!! Laat je moeder maar weer trots op je zijn! En nu lekker gaan lopen/rennen he? Heeft je mamma helemaal geen rust meer hihi

Hi5 Fabio

Kijk mama van Kian ik had even teletubbieseintjes gedaan en nu snapt Kian het ook. Simpel toch???!!!
Kian jij Jan Klaasen en ik Katrien, lachuuuuuu

Vlinderkusje van Meike

En een knuffel voor jou Nelleke van Renske. Toch wel lekker he als het volgens "het boekje" gaat hé.

haha, dat "boekje" ... (om even in de familie-termen te blijven) .. ik poep erop!
HE BAH!!
Nee, dat 'boekje' komt er hier niet in. En Kian doet het ook niet volgens 'het boekje'.
Ik verdenk hem er van dat ie het 'boekje' wel stiekem gelezen heeft en dat ie het expres anders doet! haha.
We gaan over 18 jaar weer afspreken met onze jong-volwassenen en dan vergelijken we verder oke!
Liefs Nelleke

He enne, meike, ik wil best jouw Jan Klaassen zijn hoor!
Kusje terug!
Kian

Joepie!! Kian kan kruipen!!

Nog even oefenen en dan gaat het nóg sneller dan buikschuiven!!

Esmé mv kay

Wat goed van Kian! Ja het schijnt heel goed te zijn, dus nou ja kan het daar iig niet op mis gaan hihi.

Wat goed van je Kian....geweldig.....nu snel gaan klauteren en rennen haha dat mama je niet meer bij kan houden....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan