A
Anoniem
Guest
Zooo, wij hebben echt een leuke vakantie gehad! We zijn naar de Cote d'Azur geweest. Ik zal even vertellen wat daar allemaal gebeurd is!
We gingen eerst heeeeeel lang in de auto. Vond ik niet zo erg hoor, want na 5 minuten sliep ik steeds alweer.
En als ik dan wakker werd gingen we kiekeboe spelen.....
In Frankrijk aangekomen eerst maar even m'n zomer outfit aan..
Wij zijn naar Cannes en Saint Tropez geweest...
En naar Monte Carlo in Monaco, daar heb ik alvast mijn kado voor m'n 18e verjaardag uitgezocht...
...en ook alvast die voor m'n 21e (rechtsondering met dat zwembad leek me wel wat)..
En pappa maar foto's maken, hij's best lief hoor, maar er zijn bijna alleen maar foto's met mij erop! haha
We zijn naar Marineland geweest...dat was cool! Dolfijnen, Zeeleeuwen, Orka's, Pyranha's, Nemo's....echt veel vissen!
Ze hadden ook lekker eten! Ik vond de kaas errug lekker! (Niet verklappen hoor, maar er stond gewoon Gouda op de verpakking..hihi, en al die nederlanders maar denken dat ze Franse kaas zitten te bikken)..
En ze hadden daar chocoladevla voor kids! Mjammie!
Stokbrood ging er ook altijd wel in!
En ik had toch bekijks daar! Iedereen wilde even aan me zitten met m'n blonde haar (die paar sprieten?) en blauwe ogen...
Werd er wel een beetje verlegen van..
En we gingen lekker vaak zwemmen...
En daarna gingen pappa en mamma in de zon liggen, en dan zong ik een liedje voor ze! Hadden ze wel verdiend na dat zwemmen (is vermoeiend hoor voor oude mensen!)
En als ik dan uitgezongen was, dan ging ik een dutje doen terwijl pappa en mamma gingen eten.
Kortom ik had echt een TOPvakantie!
Nou, ik laat nu mijn mamma maar even bij de computer, want volgens mij heeft ze nog wat bij te lezen..
AU REVOIR!!!
Kian