Kians verjaardagsfoto's

Zo, wij hebben ons feestje ook gehad deze week. Hier wat foto's:

Goedemorgen! Je bent jarig!

Mijn eigen creatie: de slinger ..

Nou nou, wel crea bea deze week!

En dan de crea bea bakker ....

In een huiskamer en een tuin per sé met z'n allen op 1 vierkante meter willen zitten ...

Mamma, m'n broek jeukt!

De enige foto waar ik dus ook op sta (en kijk eens hoe charmant! )

Uhhh, voor wie was het speelgoed ook alweer bedoeld?

En de opbrengst van de dag! Er komt ook nog een keukenblok bij, maar die was nog niet opgedroogd ...

Het was erg gezellig, hoewel ik wel eerlijk toe moet geven dat ik het wel lastig vind om grenzen te stellen aan andermans kinderen! Sommigen denken dat ze alles mogen als ze niet thuis zijn ....  .....

Liefs Nelleke en een supergrote Kian!!

Lijkt echt wel of ie sinds z'n verjaardag beseft dat ie weer een stukje groter is! Hij is zo lief en gezellig en kletst ineens veeeeel beter! Het zal vast psychisch zijn, maar Ruben had het ook al door ...

Hoi Kian en Nelleke,

Wat ziet het er allemaal gezellig uit en Kian, wat mag jij trots zijn op zo'n crea-mama!! Erg leuk hoor, die slinger en verjaardagsmuts!

En wat een leuke cadeautjes heb jij gehad zeg!! Ook hier valt Little people goed in de smaak. Vooral de bus en de brandweerwagen!

En Nelleke, weet je....ik vraag wel eens of mensen mij bewust op de foto willen zetten, omdat ik op een gegeven moment het idee had dat als de jongens oud zouden zijn, ze wel eens zouden kunnen zeggen dat ze geen mama hadden, omdat ik nergens op stond, hahahaha...

Wat het kletsen betreft, zo heb ik het ook ervaren met Siebe. Sinds zijn tweede verjaardag kletst hij heel wat af en is hij begonnen met echte zinsvorming. Erg grappig om te horen. En vooral niet te vergeten en dat is een stuk minder, sinds zijn tweede verjaardag is zijn "nee-niet-wil ik niet-periode" behoorlijk ingeslagen als een bom. Alles is fout en niks is goed, hahaha......hij zit er dus middenin nu.

Groetjes Fonske

Hoi Yvonne, het was ook inderdaad een bewuste foto. Ik vroeg m'n nichtje een foto te maken zodat ik er ook even op stond. Ik had alleen niet gekeken hoe die gelukt was, haha!

Leuke foto's! Die slinger is echt mooi geworden!

Die Kian heeft geweldige kado's gekregen, bouwen kan hij voorlopig genoeg!

Lisenka mv Tessa & Meike

Jeeetje Nelleke, wat heb je je crea uitgesloofd zeg! Echt gááf die slingers, uitdeeltaart en muts.

En Kian, jij bent echt megaverwend zeg, zo te zien hebben jullie een superdag gehad!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan