Zo, wij hebben ons feestje ook gehad deze week. Hier wat foto's:
Goedemorgen! Je bent jarig!
Mijn eigen creatie: de slinger ..
Nou nou, wel crea bea deze week!
En dan de crea bea bakker ....
In een huiskamer en een tuin per sé met z'n allen op 1 vierkante meter willen zitten ...
Mamma, m'n broek jeukt!
De enige foto waar ik dus ook op sta (en kijk eens hoe charmant! )
Uhhh, voor wie was het speelgoed ook alweer bedoeld?
En de opbrengst van de dag! Er komt ook nog een keukenblok bij, maar die was nog niet opgedroogd ...
Het was erg gezellig, hoewel ik wel eerlijk toe moet geven dat ik het wel lastig vind om grenzen te stellen aan andermans kinderen! Sommigen denken dat ze alles mogen als ze niet thuis zijn .... .....
Liefs Nelleke en een supergrote Kian!!
Lijkt echt wel of ie sinds z'n verjaardag beseft dat ie weer een stukje groter is! Hij is zo lief en gezellig en kletst ineens veeeeel beter! Het zal vast psychisch zijn, maar Ruben had het ook al door ...
Goedemorgen! Je bent jarig!
Mijn eigen creatie: de slinger ..
Nou nou, wel crea bea deze week!
En dan de crea bea bakker ....
In een huiskamer en een tuin per sé met z'n allen op 1 vierkante meter willen zitten ...
Mamma, m'n broek jeukt!
De enige foto waar ik dus ook op sta (en kijk eens hoe charmant! )
Uhhh, voor wie was het speelgoed ook alweer bedoeld?
En de opbrengst van de dag! Er komt ook nog een keukenblok bij, maar die was nog niet opgedroogd ...
Het was erg gezellig, hoewel ik wel eerlijk toe moet geven dat ik het wel lastig vind om grenzen te stellen aan andermans kinderen! Sommigen denken dat ze alles mogen als ze niet thuis zijn .... .....
Liefs Nelleke en een supergrote Kian!!
Lijkt echt wel of ie sinds z'n verjaardag beseft dat ie weer een stukje groter is! Hij is zo lief en gezellig en kletst ineens veeeeel beter! Het zal vast psychisch zijn, maar Ruben had het ook al door ...