Kid-do

Hoi allemaal,

Kennen jullie het Kid-do Early Learning Programme? Ik heb dit net besteld bij de Felicitas-dame die onlangs bij me was - ben benieuwd of er meer zijn!  Vast wel, want er zit een levertijd op van 4 weken ;) Heeft er al iemand ervaring met die koffertjes?  
Groetjes!

Britt
 
hoi Britt

Ik heb het pakket al zo'n 2,5 jaar in huis (zo oud is mijn oudste dochter) en het zit nog steeds in de doos !   We hebben er ooit 1 doosje uitgehaald, maar voor lezen en de video was ze toen nog te klein. Maar nu ik het van jou lees, is het misschien wel leuk om het weer eens te voorschijn te halen.

groetjes
Melanie
 
Hoi

Ook ik heb het besteld, maar dan  met name voor mijn oudste dochter (3 jaar) en voor haar is het heel leuk.
Er zitten hele leuke thema's bij.
Veel plezier ermee

gr van Carola
 
Ik heb ook Kid do via de felicitas hostess besteld. Onze dochter is nu vier maanden oud, dus ik heb al gekeken of ik een koffertje kon gebruiken, maar ze is toch echt te klein. Ik denk dat je de leesboekjes wel vrij snel kunt gebruiken. Volgens mij worden ze echt interessant voor de kleintjes als ze 1 jaar oud zijn en bewust luisteren als je ze een verhaaltje voorleest. Ik heb mijn dochter ook voorgelezen, maar dat was geen succes: ze wou het  boekje alleen maar in haar mond stoppen. Ik laat de Kid do koffers dus nog even in de kast liggen. Groetjes Ilona L.
 
hoi hoi ook ik heb toen mijn dochter net geboren was   ze is nu 3jaar het kido pakket ook aangeschaft en nu heeft ze wel de leeftijd ervoor om er wat mee te doen vindt ikzelf
 
Mijn dochter is nu net 1 en elke avond lees ik voor haar het verhaal
van Komodo's Kleuren voor. Dat vindt ze erg leuk (ik ook trouwens). De
DVD erbij is ook wel leuk, maar daar is ze zelf nog iets te klein voor.




Lynn

 
hoi

ik heb het ook besteld via felicitas en mijn dochtertje is twee jaar en vind het helemaal geweldig je kiest iedere dag zelf een koffertje uit .de voorleesboekjes vind ze te gek maar de spelletjes die er in zitten begint ze ook al aardig onder de knie te krijgen het is echt heel leerzaam!!!! maar zelf moet je er ook de tijd voor nemen.

groetjes peggy
 
Ik heb voor mijn kinderen destijds ook de hele serie besteld. Ze hebben er heel veel mee gespeeld. Ik bied het nu te koop aan. De kinderen zijn er nu te groot voor. Het ziet er nog heel erg netjes uit en is compleet. Je kan reageren al je er belang bij hebt, voor een leuke prijs.
 
Terug
Bovenaan