Kid

A

Anoniem

Guest
dag meiden,

Ik vroeg mij af of er hier ook meiden zijn die via KID zwabger zijn geworden.
Volgende week horen wij meer, maar als er dan voor de derde keer geen zaadcellen worden gevonden bij mijn man dan zijn wij evt aangewezen op KID.
We willen zeker bij de arts informeren of TESE een realistische mogelijkheid kan zijn.
Ik zou graag meer informatie over KID willen hebben, ik vind dat er relatief weinig op het web te vinden is.
Ik zou graag willen weten hoelang de wachttijden zijn, wat de kosten zijn enz.

Ik hoop dat iemand die er wat ervaring mee heeft wat laat horen.

alvast bedankt, groetjes sandra

Hoi,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar een kennis van ons is zwanger via KID. Zij is eerst naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest en haar gyn heeft haar doorverwezen naar Belgie omdat daar de donoren anoniem zijn.

Blijkbaar is dit in nederland niet meer zo en is daarom de wachtlijst erg lang? Ik weet niet hoelang.

Wat ik van haar weet is dat zij rietjes moesten kopen (durf niet te zeggen wat hier de kosten van zijn). Wat ik wel weet is dat de inseminatie elke keer 800 euro kost. De medicijnen heeft zij vergoed gekregen via Nederland.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want helaas weet ik hier ook niet meer van.

Misschien een gesprek aangaan met de gyn kijken hoe hij daar tegenover staat?

Groetjes
Nicole

hoi nicole,

bedankt voor je reactie,
als volgende week blijkt dat de arts in rotterdam niks meer voor ons kan doen dan gaan we zeker een afspraak maken met onze gyn hier in het z'huis.
zij kan ons helpen bij; of KID; of tesa/mesa in het buitenland.
dat is dus nog even een weekje afwachten.
maar we zijn nu wel al erg bezig om ons erin te verdiepen dus vandaar mijn vraag.

bedankt, groetjes sandra

Dag!

Op de site  kidinformatie.nl kun je wat info krijgen. Hopelijk heb je er wat aan!

Succes!

Terug
Bovenaan