KID

Hoi allemaal,

Ben nog nooit op dit forum geweest. Wij zijn ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Een half jaar geleden is gebleken dat mijn vriend onvruchtbaar is. Wij gaan binnenkort starten met KID (donor). Zijn er meer stellen die hiermee bezig zijn. Ik krijg de onderzoeken en voorbereidingen in Nederland en ik wordt geinsemineerd in Genk in Belgie. Hebben julllie ervaringen, dan hoor ik ze graag! Wat zijn bij jullie de kosten van de behandelingen?
Groetjes Tessa.

quote: Tessa L schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2005 17:23:26'));

Hoi allemaal, Ben nog nooit op dit forum geweest. Wij zijn ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Een half jaar geleden is gebleken dat mijn vriend onvruchtbaar is. Wij gaan binnenkort starten met KID (donor). Zijn er meer stellen die hiermee bezig zijn. Ik krijg de onderzoeken en voorbereidingen in Nederland en ik wordt geinsemineerd in Genk in Belgie. Hebben julllie ervaringen, dan hoor ik ze graag! Wat zijn bij jullie de kosten van de behandelingen? Groetjes Tessa.

Hoi Tessa. Ik zou het fijn vinden om ervaringen met je uit te wisselen. Waarschijnlijk beginnen we volgende maand met onze eerst KID behandeling in Gent.
Groetjes Elsa

hoi tessa,
weet niet of je nog actief bent op dit forum is al een tijd geleden dat je hier was aan de datum te zien.
Ook wij zijn in aan raking met kid gekomen,wij krijgen maandag te horen of er een donor voor ons is.
De behandeling die wij krijgen volgen we dan in een privekliniek,allemaal erg persoonlijk maar wel prettig.De eerste keer krijg je een gesprek van een uur,dit wordt vergoed door je ziekenfonds(vraag wel na voor de zekerheid of jou ziekenfonds dit ook doet,niet iedere verzekeraar heeft dit)!! Als je besluit om de behandeling te starten dan is het in ons geval een eigen bijdrage per jaar van 1200 euro. en je betaald per donor rietje en die kosten 50 euro per stuk.
Best wel veel kosten maar ja wat is het je waard om zwnager te worden en kindjes te krijgen?
Bij ons geval is het ooko zo dat je rietjes kan reserveren zodat je later ook broertjes/zusjes van dezelfde donor hebt.Dat vonden wij wel heel belangrijk.
Leuke internetsite is www.kid.nl of www.freya.nl .Veel succes.groet gea

Terug
Bovenaan