Kiddo koffertjes van Felicitas!

Hallo,

Zijn er onder jullie mensen die de Kiddo koffertjes van Felicitas in huis hebben? Zo ja, maken jullie daar gebruik van en vanaf welke leeftijd kan je ze gebruiken?

Groeten van Gretl.
 
Hi Gretl,
Ruim twee jaar geleden heb ik me de hele koffertjes-serie van kiddo laten aanpraten en hij staat nog steeds, bijna helemaal compleet in de doos in de schuur. Nu bij de tweede is de mevrouw van felicitas net vorige week langs geweest, dus ik zei dat ik niet van plan was iets aan te schaffen en dat die doos nog bijna compleet in de schuur staat. Volgens haar kan je er met 8 mnd mee beginnen, misschien met de boekjes wel. Maar verder vond ik het persoonlijk erg tegenvallen! Voor die prijs dan.. Ik kreeg niet alles wat zij vertelde. Weet niet hoe jij er over denkt? Maar ben wel erg benieuwd eigenlijk!
Groetjes Judith
 
hai,
mijn zus heeft hem 2 jaar geleden gekocht en hij staat er nog prachtig nieuw in doos bij!
het is meer een product voor op school of peuterspeelzaal of kdv.

zelf heb ik een comfi-toetsenbord gekocht.
voor kinderen vanaf 1 jaar tot 5 jaar
nou erg zonde van het geld.
ik heb er spijt van.
mijn zoon 3 jaar vind er niks, natuurlijk is dit ding aangeschaft voor mijn dochter die in juli 1jaar wordt.
maar achteraf gezien wie zet nou een baby van 1 voor de computer.
dus zal hij langer in de kast blijven verstoffen.
 
Ik heb het net aangeschaft, en ik vind het hardstikke leuk!
Er zitten leuke voorleesboekjes in en een heleboel activiteiten.
Je kan natuurlijk niet meteen alles gebruiken, maar het word elke keer meer.
Het is ook gemaakt in samenwerking van basisscholen, dus mijn kleine zal er ook wel wat van leren...
Alleen vind ik wel dat je er zelf ook tijd in moet stoppen om de dingen uit de koffertjes samen met je kleine te doen.
Veel plezier, groeten Denise
 
Mijn dochter is nu 3,5 en sommige dingen kan ze nu nog niet. Ik denk dat je er op moet rekenen dat ze er aan toe zijn tussen de 3 en 6 jaar. Eerder kan je wel de boekjes lezen natuurlijk, maar het leuke ervan is dat je natuurlijk echt een koffertje behandelt. Zodat je bijv een hele week over dat thema kan praten. Verder baal ik ervan dat ik het toen gekocht heb, want er zitten casettebandjes en videobanden bij. En dat hebben we hier niet meer....

Ik vind het trouwens niet in verhouding staan, prijs en kwaliteit. Ik denk dat je beter uit bent als je investeert in leerzame boeken, mini loco en ander educatief speelgoed.
Weet niet meer precies wat ik er toen voor betaald heb, maar ik weet nog dat ik wel schrok toen ik alle termijnen bij elkaar op had geteld.....

Enne als het je wat lijkt, er staan volgens mij ontzettend veel van dit soort pakketten op marktplaats die als nieuw in de kast staan te wachten op gebruik.....

Groetjes
Wasabi!
 
Ik heb niet de Kiddo-koffer, maar wel de serie van Ziezo.
Die is wel erg leuk. Ik heb de boeken nu 5 jaar in huis en mijn kinderen hebben er veel plezier van! Eerst de plaatjes boeken en nu de oudste langzaam  leert lezen komen de andere boekjes ook uit de kast.
Het was toen een boel geld, maar de boekjes gaan nu wel een beetje slijten. Nu de jongste nog, is net 7 weken, en dan zijn ze op!
Ja, de Ziezo boekjes waren het geld wel waard!

Vorige week is de Felicitas-dame weer geweest, maar geen boekjes genomen of series. wel een kinder-EHBO-boek. Daar ben ik ook heel blij mee.

Monique
 
Terug
Bovenaan