Kids creative plakkaatverf

<p>Hey!</p><p>mijn zoontje is bijna 8 weken en voor oma haar verjaardag wil ik graag wat leuke voet afdrukjes op papier maken! Nu zag ik dat ze bij action tubes plakkaatverf verkopen en vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het gewoon oké is dat ik hier een baby voetje mee insmeer ?</p>

Ja kan prima. Maakt niks uit wat voor verf je gebruikt. Action, Hema, wat dan ook... je poetst het er gelijk weer af en het trekt echt niet door de huid heen. Lekker doen! 
Zojuist heb ik hetzelfde gedaan op het voetje van mijn dochter van 15 weken, oma is morgen jarig. Ze heeft nog wel een paar dagen blauwe tenen denk ik?

Ik heb het destijds gewoon gedaan! Als het op waterbasis is, kan het helemaal geen kwaad. Ik geloof ook niet dat er 'baby'vriendelijke verf verkrijgbaar is, dus ik zou lekker voor die van de action gaan. 

Hoi
ik heb gisteren die verf voor mijn dochters verjaardag gehaald en zolang ze het niet op eten is er niks aan de hand zorg voor een paar natte doekjes in de buurt dan komt het helemaal goed 

Terug
Bovenaan