Kids vertellen...

Hebben jullie het je kids al verteld en de rest van de familie en vrienden?
Wij nog niet, alleen aan een goed bevriend stel en mijn beste vriendin...
Heb al wel twee goede echo's gehad, maar wil ook niemand teleurstellen, m'n mijn kids niet, die lijken het fantastisch een broertje of een zusje...

Wij hebben het na de eerste echo verteld, aan familie (de ouders en schoonouders wisten het al eerder) en ook aan vrienden.
vlak daarna ook op mijn werk verteld, en gelukkig daar een positieve reactie.

qua teleurstellen, tja het kan altijd misgaan, ik ga alleen van het positieve uit, en als het dan toch misgaat dan weten de mensen om me heen ook waarom ik verdrietig ben.

hmm, zeker in jouw situatie....
bij ons weten al best veel mensen het (onze ouders, broers, zussen, wat vrienden en een paar collega's), en als het rechtstreeks aan me gevraagd wordt ga ik niet meer ontkennen.
Natuurlijk heb ik ergens nog wel het gevoel dat het nog steeds mis kan gaan, maar tegelijkertijd voelt het ook wel goed en fijn dat je het met iemand kan delen.

Ze kwamen er al vrij vroeg achter dat ik zwanger ben. We hadden een feest en ik ben niet vies van een sigaretje, een blowtje en een glas wijn. Maar als je dat ineens niet meer doet; valt het al gauw op!
En om dan te gaan liegen; dat kan ik echt niet.

Wij hebben het bij de 2e echo verteld. Kinderen waren mee omdat de oppas niet kon. Toen alles goed was met het kindje hebben we onze kinderen erbij gehaald en verteld dat er een baby in mama's buik zit. Mijn zoon wil een broertje en mijn dochter een zusje, dus we gaan een van beiden teleurstellen....

Terug
Bovenaan