Kids

Hebben jullie andere kids al verteld dat jullie zwanger zijn?
Wij nog niet nl, heb hiervoor 7 mk- en gehad...ook na het zien van een kloppend hartje...weet nu niet zo goed wat ik moet..eerst donderdag maar afwachten op mijn eerste echo..

wij nog niet ben nu 9 weken en 3 dagen wij willen het we binnen kort gaan vertellen mischien vrijdag middag en dat we het dan einde van de middag aan mijn ouders en via skype mijn zus kunnen vertellen.mijn zus komt op vrijdag middag altijd op skype en wij gaan dan naar me ouders.

merken jou kids dat er iets speelt?
waarom wacht je dan niet tot 12 ,13 weken?

gr majolie

Ons zoontje is net 2 jaar geworden en snappen doet hij het niet. Hij heeft wel door dat hij zachtjes moet doen met mama en komt vaker knuffelen.

Ik denk dat wanneer mijn buik gaat groeien hij de verandering mee gaat pikken.

Ik heb niet het idee dat de kids iets merken, de eerste keer heb ik het met negen weken vertelt...twee keer echo gehad...met de 11 week is het toen misgegaan..
Kids gingen er wel goed mee om, maar wil ze eigenlijk niet nogmaals teleurstellen..
Die andere keren heb ik ze nooit wat vertelt..meestal kwam ik niet zover..
Met name mijn dochter van bijna zeven, lijkt het helemaal fantastisch een baby in huis..het liefst een meisje..hahahaha
Ik wacht eerst donderdag af, mocht die goed zijn,mag ik vast snel voor een tweede echo, en als die ook goed is...

hmm, op die leeftijd is het idd wel ff anders. Wij hebben het gelijk verteld en hij leek het te snappen (maar nog niet te bevatten), maar ja hij is nu 21 mnd...

Wij hebben het gelijk verteld en de echo foto laten zien, maar echt snappen doet ze het niet. HEt enige wat ze zegt baby nog piepklein. Maar als ik dan zeg de baby zit in mama's buik dan is het nee.

Dus denk dat het heel erg ligt aan de leeftijd van de kids. (bijna 2 is mijn dochter).

MEt zo een voorgeschiedenis zou ik het denk pas met 3 maanden vertellen.

De jongste heeft er geen weet van (is 16 maanden). De oudste is 4 1/2 dus die wel. We hebben hem de eerste echo foto gegeven en hij vind het helemaal geweldig. Al weet ie wel dat het nog heel lang wachten is; pas als ie 5 is komt de baby....

Wij hebben het met 6 weken al verteld. Ze zijn nu net 4 en bijna 3.... Wij hebben het eigenlijk zo vroeg verteld omdat we vonden dat zij het recht hadden het als eerste te weten en we het zoooo graag aan de familie wilden vertellen...... Ze lijken het wel te snappen. De oudste heb ik wat foto'tjes op internet laten zien en daar was ze flink van onder de indruk....

Ze kregen wel direct ontzettende ruzie (lees: haren trekken) omdat ze verschillende ideeen hadden over welk geslacht het moest zijn hahahaha......

Terug
Bovenaan