@ kidsbaby

ik wel dus :)
inderdaad erg grappig. klopt veel kennen kleine dorpjes niet toch. vaak kennen mensen leens ook niet. vragen vaak wara ligt dat vlakbij. maar ik weet dus waar ulrum is :)
erg leuk dat iemand van dit forum zo dichtbij woont.
groetjes

ja grappig, ga je ook naar Aine??? ik wel. ik begreep dat het niet jouw eerste is? bij mij wel, vind het erg spannend. heb laatst van allerlei spullen gekocht bij Gardo in Groningen hadden ze opruiming, zo spannend allemaal de 1e haha.

ja ik ga ook naar aine. morgen ochtend ook weer daar heen. ja de eerste is erg spannend. de andere ook wel hoor, maar dan anders spannend.
maar toch nog altijd even nieuwschierig hoe alles nu weer verloopt. is mijn 4 de zwangerschap 4 de kindje.
als ik na ga heeft er een karin bij mij in de klas gezetten. jij toevallig? :) opleiding helpende welzijn heb ik gedaan.
groetjes marielle
wij hebben nog spulletjes van de andere.
maar hebben ook als nog wat gekocht.
duowagen. en een wipstoeltje moet nog.
maar op zich hebben we natuurlijk nog heel wat van de andere.
groetjes

hmm nee heb geen welzijn gedaan. ik heb spw gedaan. spannend dat je vandaag weer heen mag, ik ben vorige week net geweest. nu pas over 3 week weer. maar de 23e ga ik naar de 20wk echo, kunnen we even weer kijken. daar heb ik wel echt zin in. al vind ik het hartje horen ook wel heel bijzonder.

oke dacht misschien ken ik je wel iets.
was wel nieuwschierig.
woont ook nog schoonfamilie van mij in ulrum en kennisen.
hartje horen is ook leuk heb vanochtend weer gehoord.
wij hebben 21 februari 20 weken echo ben al aan het aftellen zo'n zin in. :)
willen jullie weten wat het wordt?
wij denk ik wel, maar mochten wij weten wat het is vertellen we dat niet aan andere.

Terug
Bovenaan