Kidsmill Up! Meegroeistoel ervaring

<p>Hoi hoi! <br /><br />We zijn druk bezig met de inkopen / babyuitzet voor ons kleine meisje wat in januari geboren zal worden. Ik heb mijn oog laten vallen op de Kidsmill Up! meegroeistoel en vroeg me af of hier ook mensen zijn die ervaringen hebben met deze stoel? <br />Ik wil zelf graag de stoel inclusief newborn set en wipstoel onderstel. Alles bij elkaar is dit nog best prijzig (+- 500 euro). Is deze stoel dat waard?:)  <br /><br />Van Babypark begreep ik dat er geen universele speelboog is wat op de wipstoel past. Op internet kan ik hier verder niks over vinden.. Is er iemand hier die dit weet? Het lijkt me wel leuk om een speelboog op de wipstoel te kunnen plaatsen. </p><p>groetjes! </p>

Hoihoi, wij hebben ook de kidsmill up alleen niet de wipper maar zijn erg tevreden! Onze dochter is 4 maanden dus zit nog in de newborn stoel. Erg fijn dat die meegroeit, we hebben nog getwijfeld toen tussen deze en de triptrap van Stokke maar vonden het newborn gedeelte mooier van de kidsmill. 

Groetjes

Wij hebben de hauck meegroei stoel, ziet er bijna hetzelfde uit, maar een stuk goedkoper. En echt wel goede kwaliteit. De newborn set kun je ook gebruiken als wipstoeltje. Je zou eens kunnen vergelijken, scheelt een hoop geld. 
Ik heb ook gezocht naar een speelboog, heb het weleens bij iemand gezien, zit dan vast op dezelfde manier als een parasol aan de wandelwagen zegmaar. Maar heb het nooit in een winkel zien liggen. 

Hij staat bij ons klaar voor onze dochter in december, dus heb hem nog niet gebruikt. Heb ook de newbornset met wipper en babysit voor daarna.
tip: je kan voor 370 euro alles bovenstaand nu bij Babypark kopen. Scheelt toch weer 140 euro met de 500 euro waar je vanuit ging;)

Terug
Bovenaan