kidsworld vakanties

Wie is er weleens met kidsworld op vakantie geweest en waarheen??
Hoe is dat bevallen
Wij hebben een dochter van 2,5(tijdens de vakantie wordt ze bijna 3) in hoeverre is de animatie leuk voor haar en hoe zijn de accomodaties/eten??

graag jullie bevindingen.

groetjes
corina
 
Hoi,
Wij zijn vorig jaar naar kids world geweest.
Het wat erg leuk. Alleen ga niet naar rhodos. Ondanks dat we het naar ons zin gehad hebben. Was het niet zo een geweldig accomodatie. We lagen namelijk aan het vliegveld en de vliegtuigen kwamen heel laag over. Dat was echt vreselijk. Wat een herrie de hele dag echt 24 uur per dag kwamen er vliegtuigen over.

Genoeg mensen die het niet erg vonden maar na een paar dagen was ik het wel zat.

Het eten was goed te doen geen culinair hoogstandje hoor. Best simpel maar goed te eten. VOor kinderen was er een kinder menu dat maar 2 variaties was dus dat was niet super.
De hele dag kan je verder lekker dingen halen als ijs, broodjes, pizza enz enz. Drinken is ook goed te doen. Je krijgt het in platic glazen wat even wennen is maar wel hele veilig.
Het zwembad was goed schoon en ook het personeel was aardig en gezellig.

Animatie voor de kinderen was daar super leuk. 2 leuke meiden die iedere dag met de kinderen bezig waren. Disco's, zwemmen, dansen, knutselen, zwemmen, avondjes weg, pannekoeken eten, strand echt te veel om op te noemen. Mara mocht er nog niet naar toe die was pas een jaar en 10 maanden. Maar met ons erbij mocht ze wel mee doen. En ze vond het super leuk.

Wij sliepen eerst in het oude gedeelte   maar na een paar keer klagen kregen we een perfecte mooi kamer!

Dit jaar zijn we nog aan het twijfelen of we gaan weer naar kids world of we gaan kamperen. Maar nu is het vliegen nog te betalen en is ze als we gaan 2 jaar en 10 maanden. Kamperen lijkt ons ook leuk maar meer als we verplicht in het hoogseizoen moeten.

Maar mocht je vragen hebben stel ze gerust.

groetjes joyce
 
hoi Joyce,

Ben je heel toevallig naar sunland op Rhodos geweest, we zaten daar juist aan te denken, maar als er 24 uur per dag vliegtuigen overvliegen is dat ook niet echt leuk.

Denk je dat ons dochter van dan ruim 2,5 wel zelfstandig aan de animatie mag meedoen, of is het echt vanaf 3 jaar.

Wij willen dit jaar voor het eerst met haar gaan vliegen, maar wil er wel zeker van zijn dat het er leuk van haar is. maar ja wat hebben ze nodig, water en andere kinderen is al genoeg voor ze denk ik.

groetjes
corina
 
HOi,
Het is idd sunland. Niet doen dus. Mijn dochtertje is de eerste dagen heel erg van slag geweest door de vliegtuigen. En daarna was ze er wel aangewend.

Je dochtertje mag met 3 jaar pas meedoen. Denk dat als het maar heel weinig scheelt dat het niet zo veel uitmaakt. Maar mara was nog te jong 1 jaar en 10 maanden. En je kind moet het ook wel leuk vinden want er zijn best veel kinderen die mee doen.

Maar ook als ze niet mee wil of mag doen. Dan vermaakt ze zich daar prima en jullie ook.
er zijn heel veel kinderen in het naseizoen ook. en vooral van die leeftijd omdat ze dan nog niet naar school hoeven. Er is bijna overal een afgeschermd gedeelte waar ze lekker zelf in het uit het kleine badje kunnen. En de ligbedden zijn er dan vaak vlakbij.
Wel raad ik je aan om overal bij het zwembad je dochtertje bandjes om te doen want het ligt wel dicht bij elkaar. Dus de overloop naar het diepe is zo gemaakt en ook in het ondiepe kan het mis gaan. dus bandjes zeker om doen.

Als je nog iets wilt weten vraagt u maar.

Groeten joyce
 
Beste Corina,
wij zijn vorig jaar naar Lesbos gewest met kids world.
Het is ons best wel bevallen.
De animatie voor de kinderen was prima voor de leeftijd vanaf 4 jaar.
Er werd veel georganiseerd. Veel zwembad spelletjes maar ook speur en puzzel tochtjes.Voor de kleinere kinderen was er genoeg om zich te vermaken, er was zelfs een heus luchtkussen voor de kleintjes en voor de grotere was een apart luchtkussen.
Het zwembad was netjes en werd dagelijks schoongemaakt net als de kamers.
Het eten was goed geen cuinaire hoogstandjes en winig grieks maar het was goed en er was altijd voldoende. Ook hier was er vollop drinken te krijgen in plastic bekers (veilig en handig) Ook voor de grotere kinderen was er veel te doen. Excursies zoals kajakken en snorkelen( aanrader) en de griekse avond.
Wat ook en erg geslaagd uitje was was de piraten tocht. Met z'n alle op een boot als piraat verkleed naar een piraten eiland op zoek naar een schat en na afloop leker vanaf de boot duiken in de zee.   De ezel tocht mag niet ontbreken aan de vakantie in de zinderede hitte een berg opnaar een kasteel mar kinderen vonden het geweldig. het personeel deed erg hun best om het je naar de zin te maken. Spreken weinig nederlands( lochisch) maar verstaan precies wat je zegt en zullen je ten aller tijden helpen.
Wat wel een domper was,was het strand. Geen dus. wat er was lag bezaaid met boomschors van de daar in overvloed zijnde olijfbomen en erg veel zee egels. Maar dat was ergsnel opgelost. Vanaf het hotel met de shuttle bus naar het dorp om daar van het strand te genieten en een auto huren is niet duur.
Veel succes en als je meer wilt weten, mail maar.
Groetjes, Susan
 
Hoi,

Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze dochter van dan 1 jaar en 10 maanden naar kidsworld op Corfu. We hebben daar expres voor gekozen omdat het maar 2 uur vliegen is en vanaf het vliegveld maar een kwartiertje rijden naar het complex. Het ligt niet aan het strand, maar we verwachten toch niet zoveel naar het strand te gaan. Bovendien rijdt er een (gratis) busje naar het strand, dus als we een keertje zin hebben, kan het wel.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het tijdens de reis gaat. Iemand daar tips voor?

Groet,
Trix
 
Hoi Trix,

Ligt jullie hotel dan niet in de aanvlieg route van het vliegveld. Wij wilde namelijk ook naar corfu maar voor ons geen vliegtuigen meer zie bovenstaande stukje..
groeten joyce
 
Hoi Joyce,

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar helemaal niet bij stil heb gestaan. Maar heb de revieuws van het park gelezen en niemand heeft het daar over storend overvliegende vliegtuigen. Dus ik neem aan dat dat meevalt (er staan namelijk behoorlijke zeurpieten tussen, die over de kleinste dingen vallen).

Ben overigens wel heel erg benieuwd hoe het is in zo'n kidsworld-park. Heb altijd gezegd dat ik daar noooooooit naartoe wilde, maar ja.... moet toch wel toegeven dat het erg handig is met zo'n kleintje om alle voorzieningen bij de hand te hebben, zonder dat je ze zelf mee moet slepen.

Groetjes,
Trix
 
Terug
Bovenaan