Kies eruit!!!!

Nou, hè hè.... Ze hebben vanmorgen toch die vervelende kies eruit gesneden!!!

Kaakchirurg wilde eerst kind eruit, dan meteen kies eruit, gynaecoloog wilde juist andersom...!

Vanmorgen naar de assistente van de kaakchirurg gegaan, heel mijn verhaal gedaan en een uur later was de kies eruit!! Deze kaakchirurg vond t belachelijk dat ik zo heen en weer werd gestuurd! Hij heeft wel gezegd dat er een kans bestaat dat de verdoving weeën opwekt, maar goed, dat hoeft helemaal niet zo te zijn!

Dus.... Mijn kindje kan lekker blijven zitten in mijn buik, ben de dikke buik nog helemaal niet beu, en ik kan straks gaan genieten van een kraamtijd zonder kiespijn!!! Nu nog ff door de napijn heen, maar mij hoor je niet klagen!!!!

joehoe das goed nieuws! ik heb net op hyves gekrabbeld hoe het er nu mee is, en hier vind ik het antwoord :) maar wat fijn dat die kies er nu uit is! Maar wel raar dat het nu ineens kon maar het belangrijkste is dat ie eruit is! Geniet nog even je dikke buik, en nu zijn voor jou al wat zorgen van de baan :)

Liefs!

hahah wat een gedoe. ik kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. tja en als de verdoving weeën opwekt dat is dat maar zo toch. ze waren toch bang voor abces vorming of was die kans in ene voorbij?

Omdat het abces nu kleiner was durfde deze kaakchirurg het wel aan!!! Hij heeft het wel goed schoongemaakt en nog niet gehecht zodat er nog "troep" uit kan komen! Moet vanaf overmorgen goed spoelen met zout water... En zodra ik koorts krijg moet ik achter elkaar naar de spoedeisende hulp... Er zitten idd nog steeds risico's aan, maar 's er 2 artsen het niet eens zijn, zal er 1 overstag moeten gaan! Ik kan straks iig gaan genieten van mijn kraamweek zonder kiespijn!!!' (daar ga ik tenminste van uit..!) Nu ff op bed met paracetamol... Napijn is pittig!! Komt goed!

lekker hoor dat die eruit is althans nog even en dan zakt die napijn daarvan!
en geen gedoe meer eerste baby of eerst kies eruit.
gewoon eerst kies eruit.
en inderdaad heen en weer geslingert te worden is niet zo oke.
maar goed nu lekker dus verder genieten van je zwangerschap en wachten op de bevalling.
groetjes

Wat fijn dat je die nu kwijt bent. Nu nog even genieten van je buikkie en dan klaar voor de start, maar na dit verhaal ben je goed voorbereid!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan