kiesjes..... of iets anders?

A

Anoniem

Guest
Sinds een week heeft me dochtertje zo'n 4 a 5 poepbroekjes op een dag, het is geen diaree maar ruikt wel heel zuur, het zijn maar hele kleine beetjes elke keer, tussendoor heeft ze 1 a 2 keer op een dag een volle poepbroek, meestal gewoon, soms wat dun.
Gister had ze verhoging 39,7   en heeft ze 1x flink overgegeven, ze was  echt niet lekker, vannacht ook vaak wakker geweest, ze viel wel weer elke keer weg. Vanmorgen had ze 38,6, ze wil niet eten, drinken gaat redelijk, ze is wat hangerig maar kletst hier en daar ook wat.
Op haar tandvlees voel ik wel een bultje, zou dit een kies kunnen zijn en is ze daarvan niet lekker? Ze heeft al 8 tandjes en is nu ruim 9 maanden, is dat niet te vroeg voor kiesjes?
Buiten dit verhaal heeft ze dik een week geleden het laatste stukje van een centimeter, (dat metalen dingetje) waarschijnlijk ingeslikt, de dokter vertelde toen dat het niet erg was en dat ze het wel uitpoepte. Ik heb het niet gevonden maar moet zeggen dat   haar poepbroeken ook niet naploos
Toch maar weer de dokter bellen, want dan is het de 3e keer dat ze soort van buikgriep heeft in 4 maanden tijd? En we gaan ook niet echt lekkere dagen in nu.
groetjes!

Goh wat vervelend dat je dochtertje weer ziek is. Ik denk dat alleen een huisarts aan kan geven wat er eventueel aan de hand kan zijn en of het  erg is dat dit al voor de 4e keer voor komt.
Hier eentje van bijna 10 mnd die (buiten verkoudheden) voor het eerst aan het kwakkelen is. Hij heeft sinds vrijdag diaree en ik krijg inmiddels het idee dat ik steeds overal poep ruik!
Ben even langs de huisarts gelopen en daar geven ze aan dat het zeker een week kan duren en als het langer aanhoudt dat ik dan even langs moet komen. Probeer hem zoveel mogelijk vocht te geven en gelukkig eet hij in ieder geval wel af en toe iets. Alleen het avondeten hoeft hij al 5 dagen niet...maar voor de rest houdt hij zich redelijk staande.  
Nou, succes...en wie weet krijg je van iemand anders wel goede tips !

Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan