Kiespijn zenuw

<p>hallo</p><p>Ik ben 6 weken zwanger en heb een afgebroken verstandskies die nu heel erg veel pijn doet Ofja de zenuw, de pijn is niet de dragen, afgelopen woensdag ben ik bij de kaakchirurg geweest en er moet perse een foto gemaakt worden verdoving en de kies moet eruit er is geen andere oplossing en hij wilt het liever nu niet doen pas na 13 weken, ik had een mondspoeling mee gekregen in de hoop dat de pijn minder word, het is geen ontsteking, helaas word het alleen maar erger en trek ik het echt niet meer en staat er voor morgen een afspraak. Ik ben echt verdrietig want ben nu zo bang dat me zwangerschap word afgebroken </p>

Verdoving kan veilig gebruikt worden tijdens een zwangerschap. 
Rontgenfoto’s maken ze alleen wanneer het echt nodig is, kan geen kwaad. 1 foto staat gelijk aan ongeveer 1,5 vliegen qua straling. 

Volgens mij heb ik je bericht ook al ergens anders voorbij zien komen. 
Ik werk zelf bij een tandarts. Verdoving kunnen ze je gewoon geven en de kies eruit halen kan ook, vooral omdat je zegt dat de pijn alleen maar erger word. Het kan zijn dat er inmiddels wel een ontsteking zit. Heb je koorts? Word het dik? Heb je een vieze smaak in je mond? Hoe voelt de pijn aan? Kloppend, zeurend, pijn met koud of warm? Als ik jou was zal ik niet wachten tot 13 weken dat hou je niet vol met zoveel pijn. En bovendien als er wel een ontsteking zit of komt is het veel slechter voor de baby.

Volgends de kaakchirurg zit er geen ontsteking maar zijn het me zenuwen,
de pijn word echt erger kan niet eens stil zitten meer , de kaakchirurg zei dat verdoving en foto moet en daar wel een groot risico aan zit, maar ik vroeg of ze niet iets anders kunnen doen zodat de pijn weg gaat en dat is er niet

Ik heb ook gewoon verdoving gehad met een zenuw behandeling. Ze heeft alleen geen foto gemaakt puur omdat ze gewoon wist wat er aan de hand was na eerdere afspraken. Denk trouwens ook niet dat ze uberhaupt een foto wilde maken

De pij is ineens weg het werd net echt ff te erg en als ik me speeksel weg slikte voelde het net alsof de zenuw omhoog kwam, nu voel ik niks meer of stilte voor de storm maar dit is wel even heel fijn Haha ik ga morgen nog wel maar mischien kan ik het toch nog rekken dan dat hoop ik echt 

Terug
Bovenaan