kiespijn

hey hey ja wel hoor maar je moet er wel bij zeggen dat je zwanger bent ik heb zelf ook een kies laten trekken toen ik op het laats liep grtjes verlegen meisje

ook ik heb kort geleden een aantal keer achter elkaar een verdoving gekregen bij de tandarts. De verdoving zelf komt niet in je bloedbaan terecht, en kan dus geen kwaad voor je kindje. heb dit nagevraagt bij ha en vk, en kreeg van beide dit te horen.

liefs vanessa

hoi,
ik heb bij me 2de zwangerschap een bacterie bij me kies gehad ik moest dus wachten tot me 12 weken.foto´s maken heeft ie wel gedaan,omdat het echt moest.
ikk moest het uitzingen tot 12 weken.
omdat die kies eruit moest en kans op ontsteking erg groot was en dat het grootste gevaar is.niet de verdoving.nou met 12 weken eruit gehaald en kreeg mooi een ontsteking,kreeg een kuur en moest elke dag komen spoelen.
ik ben gisteren weer bij de tandarts geweest.
ik moet weer foto´s maken maar daar wacht hij nu mee.heeft de oude foto erbij gepakt en bleek dat ik al eens wortelkanaal behandeling heb gehad dus zit geen gevoel in,hoefde geen verdoving.
verdoving is plaatselijk he..een ontsteking zit in je bloed.dus gewoon boor erop kan geen kwaad zou juist niet te lang wachten anders maak je het alleen maar erger.
succes.
gr marjan

Terug
Bovenaan