kiespijn

ohh vreselijk moet ff klagen heb al 2 dagen last van een doorkomende verstandkies.. en elke keer als ik ga slapen word het gekker!
heb al 6 paracetamols op.. word er echt knetter van...en dan 2 avonden gewerkt en hartstikke moe en dan niet kunnen slapen ervan.. kan wel janken..

Wat vervelend zeg. Ik heb er zelf nooit iets van gemerkt als ze doorkwamen, heb dus geen idee wat je voelt of eraan kan doen.
Ik hoop dat je snel minder last ervan zult hebben.

X

Gatsie zeg..helpt extra poetsen ook niet? Het zal wel pijnlijk zijn maar als je je tandvlees masseert met je tandenborstel zou de verstandskies misschien iets eerder door komen. Het hielp bij mij wel dus wie weet. In ieder geval sterkte de aankomende tijd en neem je rust.

Lfs

Je zou dentinox of genigel erop kunnen smeren. Dit werkt bij kids, dus waarom niet bij jou. En ik zou even naar de tandarts gaan. Mijn zusje heeft het vorige week gehad, ze is nu 15 weken zwanger, en bij haar werd de kies wel getrokken.

Succes!!
Liefs ciomama

ik hoop dat je niet als ik ben, elke maand waren ze ontstoken, bleek dat ze haaks op de andere tanden stonden en dus absoluut niet naar boven konden komen, 4x naar de kaakchirurg en 4 kiezen minder maar toen was ik echt niet zwanger
ze zijn er letterlijk uitgebroken

heel veel succes ermee en idd de TA bellen

Terug
Bovenaan