kiespijn!!!!

ooohh dat heb ik weer hoor!
werd vannacht wakker met giga pijn in mn kaak/tandvlees.
die pijn heb ik helaas eerder gevoeld.

ik was 3 maanden zwanger (deze zwangerschap)
en toen begon de ellende. eerst dachten ze aan een kaakholte ontsteking dus kreeg ik kinder antibiotica. toen het daarna nog niet over ging, toch maar eens naar de tandarts en die zij gelijk: trekken die verstandskies.
hij was er niet blij mee, aangezien ik natuurlijk een verdoving moest en er moest voor de zekerheid een foto gemaakt worden.
ik zei hem dat dat ding er echt nu uit gaat, dat ik niet mn hele zwangerschap met die pijn ga lopen!
10 minuten later was ik mn verstandskies kwijt.

en nu dus dezelfde pijn, alleen aan de andere kant.
shit! weet zeker dat ook deze verwijderd moet worden. maar weet ook dat het niet goed is voor de kleine. ben alleen bang dat het echt niet anders is want om hier nou nog een maand mee door te lopen???!!! zie ik nou niet echt zitten!

ook heb ik sinds vrijdag bekkenklachten. ggrrrrr! niet leuk!

zo, weer genoeg geklaagt hihi

jullie horen wel hoe t afloopt maar ik denk dat ik toch echt morgen bij de tandarts zit!

liefs, do

Gadver bekkenklachten en kiespijn. Je kan ook altijd nog de tandarts dienst bellen kan je misschien vanavond al te recht.;-)

Wens je heel veel sterkte en succes morgen bij de tandarts.

o das ook hopeloos.. heb het gehad in oktober had toen al een week wat last maar dacht ook aan verstandkies. we gingen toen ook op vakantie en dacht nou zal wel loslopen zat ik daar in duitsland werd het alsmaar gekker.. heb gejankt van de pijn. toen toch daar naar een tandarts gegaan was 142 euro lichter en had een wortelkanaalbehandeling deels gehad. heeft het goed verholpen en moest thuis gelijk voor co daar is het verder afgemaakt.. ohh wat een pijn heb ktoen gehad..

net gebeld naar de tandarts en die heeft pas donderdag ochtend plaats.
helaas is dat voor mij geen doen omdat ik nu verhuisd ben. ik hoopte op vandaag, aangezien mn man vanmiddag vrij is, maar helaas is er geen plek.

k ga nu een andere tandarts bellen. een hier in de buurt en dan zo snel mogenlijk langs.

trouwens gister nog de vk gebeld en ff lopen googlen maar die verdoving kan alleen in t eerste kwartaal schadelijk zijn. nu kan het geen kwaad omdat ze hetzelfde spul gebruiken als je een verdoving neemt tijdens de bevalling.
opluchting dus!

nou, ik ga mn kids eens uitleggen waarom mama sochtends aan de vla zit, ipv een boterham hahahaha

liefs, do

Au au, ik weet wat hetis, 2 jaar geleden zelfde gehad, alsof je hoofd op ontploffen staat. Hopelijk kun je snel terecht bij een tandarts en is die kies er vandaag nog uit!
Beterschap!

Ik ben tandartsassistente en zeker in dit stadium van je zwangerschap maakt verdoving en antibiotica niet uit...wat veel gevaarlijker is is een ontsteking in je lijf!
Ik zou gewoon ziekenhuis bellen en uitleggen dat het je verstandskies is en vragen of je hier zo snel mogelijk voor mag langskomen. Als dit niet gaat dan de assistente laten bellen, dan kan je deze week nog terecht namelijk!
Ik zou geen wortelkanaalbehandling laten doen in een verstandskies, verstandskies is nutteloos en kost je toch weer 350 euro ....verstandskies wel via ziekenhuis laten trekken en niet bij de tandarts zelf!

Hier ook een tandartsassistente! idd verdoving maakt niks meer uit nu! Maar waarom de voorkeur bij een kaakchirurg? en niet bij de tandarts zelf?

Gewoon even foto afwachten en in de bovenkaak is het zo gepiept eigenlijk, onder is vaak een ander verhaal, ligt eraan hoe hij in de kaak zit, maar ik zal er zeker geen maand meer mee blijven rondlopen. Eruit met dat ding!

Ik heb overigens zelf ook deze pijn gehad en preventief de andere verstandskiezen laten trekken!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan