Kiespijn

Ja hoor, heb ook weer wat!
Vrijdagavond beetje last van m'n gebit. Nou ja, paracetamolletje en heerlijk geslapen.
Gisterochtend nog wat last, maar ach, nog eentje en dan redden we het wel tot maandag toch?!
Nou vergeet het maar, wist gistermiddag niet meer waar ik het zoeken moest, stond op de kop van de pijn! Weekenddienst gebeld, maar kon pas na 18.00 uur terecht. Nou dan duren een paar uren echt eeuwig!
Uiteindelijk met dentinox en bijten in een steriel gaasje met waterstofperoxide de uren doorgekomen.
Natuurlijk was het druk bij de tandarts en was pas tegen 7 uur aan de beurt.
Verstandskies onder ontstoken. En zit waarschijnlijk schuin in de kaak, dus hij heeft em er niet uitgehaald. Wel de holte tussen de verstandskies en laatste kies gespoeld met waterstofperoxide. Het is nu gevoelig, maar niet meer pijnlijk.
Maar ja, die verstandskies moet er wel op korte termijn uit, want we gaan 8 juni met vakantie en wil niet het risico lopen dat ik in Frankrijk een tandarts moet zoeken....
Dus morgenochtend bellen met eigen tandarts en dan hopen op een snelle plek bij (waarschijnlijk) de kaakchirurg.

Bah, zit ik op te wachten zo vlak voor de vakantie!

Gedver, ik ben net van alle ellende af (ook ontstoken verstandskies en toen moesten alle verstandskiezen er maar meteen uit :s ) Heb toen ook een tijd met chloorhexidine moeten spoelen waarvan mijn tanden enorm verkleurden. Ik hoop van harte dat je dat allemaal bespaard blijft!

En hoop dat je snel terecht kunt!

Hier ook een tikje vakantiestress. Wij gaan donderdag a.s. maar onze zoon heeft vermoedelijk een hoofdhuid ontsteking (ze weten niet zeker wat het is of hoe hij eraan gekomen zou kunnen zijn). En zijn we dus bij de HA post geweest en mocht meneer meteen aan een antibiotica kuur. Alleen gaat het vooralsnog niet beter...morgen moeten we bij onze eigen huisarts langs. We gaan het meemaken!!

Ow jakkes! Dat had ik dus ook laatst..Bij mij viel t gelukkig mee en hoeft mn kies er nog niet uit. Heb het vooral schoongehouden met ontsmettend mondwater. Maar idd ik denk dat t wel beter is om m voor je vakantie te laten trekken...sterkte meid!

Ik had 'geluk' en kon dinsdag al bij de kaakchirurg terecht. Dus ben em kwijt!
De kaakchirurg zei dat pijn ook kan leiden tot vroeggeboorte, wist ik niet, nou dan zeker beter dat ie eruit is....
De na-pijn valt gelukkig mee. Het is wel erg lastig, kan m'n mond niet ver open krijgen en daardoor amper kauwen.
Maar goed, het zal vast iedere dag beter gaan!
Op de overzichtsfoto was te zien dat ie aan de andere kant trouwens net zo 'mooi' ligt....
Maar de kaakchirurg adviseerde deze mooi te laten zitten als ik er geen last van had.

Kost trouwens wel veel energie, merk dat ik best moe ben. En de tweeling is ook druk, voel ze deze week voor het eerst goed tekeer gaan!
Morgen weer aan het werk, nog 1 week en dan vakantie. Heerlijk, en ben er aan toe!!

Terug
Bovenaan