Kiezen krijgen

Hoi,

Mijn zoontje hoest nu al een week of 2 - 2,5. Het is gelukkig wel al een heel stuk minder! Ook heeft hij al een paar dagen (vanaf zaterdag) verhoging, zondag zelfs 39.1. Kan dit hoesten ook te maken hebben met het doorkomen van kiezen? Ik kan me herinneren dat een keer ergens gelezen te hebben, net gegoogled, maar kan niets vinden..

Groetjes, mijn schatje

Hoi hoi

Het lijkt mij niet zo'n gek idee dat ze daar van gaan hoesten...
Ik bedoel, de kliertjes zijn wat opgezet, er wordt wat extra speeksel (nou ja, zeg maar gerust emeers vol!) aangemaakt....

Ik dacht er ook al eens van gehoord te hebben.
Hopelijk is het snel over.
Liefs Annet

Heb het nog niet eerder gehoord. Maar het zou best kunnen. Maar het moet niet te lang duren hoor. We kunnen niet alles gooien op het 'kiezen krijgen'. Dus wel op blijven letten!
Liefs Nelleke

Mijn meisje hoest nu al 3 weken, het wordt gelukkig wel steeds minder maar sinds vorig weekend heeft ze er ineens 4 kiezen bij, dus die combinatie zou zomaar kunnen!
Ik had er nog nooit van gehoord hoor en daarbij heeft ze geïrriteerde luchtwegen maar ik zou het mondje goed in de gaten houden.

groetjes Daniëlle.

Hey hallo,

Zodra er tanden/kiezen door komen dan hebben de kids minder weerstand....dus het kan idd voorkomen dat ze gaan hoesten, grieperig worden of diaree krijgen....

Yoëll heeft daar ook vaak last van....maar ik geef sinds een tijdje floradix....en moet zeggen dat hij nu nergens last van heeft...en hij krijgt 4 kiezen en 2 tanden door...ja wel wat hangeriger maar voor de rest niet ziekig...

Suc6 en beterschap

Liefs Denise

Terug
Bovenaan