kiezen

Erikjan was vreselijk laat met tanden, 10,5 maanden, ik weet er waren kinderen nog later. Maar hij heeft nu 4 tanden, en al 2 kiesjes, puntjes dan. De eerste puntjes kwamen met 13 maanden. Hebben er meer kindjes al kiesjes?

Janine

Nou, jouw Erik-Jan is nog niet zo heel erg laat hoor: Lara heeft sinds november eindelijk 2 tandjes, maar sindsdien is het weer helemaal stil op het tandjes-front! Dus ik verwacht de kiesjes nog laaaaaang niet...  

Thomas heeft 8 tanden en drie kiezen; de vierde komt er ook aan.
Van de tanden en kiezen die doorkomen heeft hij boven meer last dan onder. Hoe dat kan weet ik niet.

Alicia is nu 13 maanden precies, maar er is nog steeds geen enkel tandje in zicht. vind ik best wel jammer, ik vind het altijd zo schattig. Wel heeft ze de laatste week flinke spuitluiers en zit ze constant op haar vingers te bijten. Maar we zien nog steeds niets. We blijven dus maar geduldig wachten.

Lisette

Hoi,

Heather heeft bijna al haar kiezen. De laatste, achterste,  4 zijn aan het doorkomen. Met veel pijn en moeite. Niet leuk hoor, sinds oktober is ze eigenlijk constant aan het zeveren en heeft ze veel pijn vanwege de stroom tanden die doorkomen. Nou ja, dan zijn we er wel vanaf!

Groetjes, KT

Bij Hannah (nu bijna 13,5 maand) is gisteren het eerste tandje doorgekomen!
Twee weken geleden voor het eerst een bobbeltje voelbaar en nu dus dan toch eindelijk een tandje!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan