A
Anoniem
Guest
Hallo moeders,
Nou bij Yordi zijn de eerste 2 kiezen er al door!!!
Daar kwamen we gisteren achter.
We wisten wel al dat er weer tandjes aan zaten te komen, dunne zure luiers, veel kauwen en kwijlen en steeds naar de oortjes grijpen.
Ik verwachtte dus dat er tandjes beneden door zouden komen, want bovenin heeft Yordi er al 4 en onderin nog maar 2. Maar gisteren bracht me man Yordi naar bed en toen tijdens het tandenpoetsen riep hij opeens naar mij, Yordi heeft 2 kiezen erdoor.
Ik schreeuwde terug, dat bestaat niet dat hoort ie pas veel later te krijgen. Nou zegt me man dan moet je maar komen kijken.
Dus ik ben naar boven gegaan en had ff in Yordi z'n mondje gekeken.
Ja hoor linksboven en rechtboven is er allebei een lies doorgekomen.
Nu weet ik dus ook waarom hij zijn piemeltje en kontje dus zo kapot had.
Beneden zijn er ook bobbels in het tandvlees, dus de onderste tandjes zullen ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Maar vond het zoooo apart dat hij gewoon al 2 kiezen heeft.
Liefs marielle
Nou bij Yordi zijn de eerste 2 kiezen er al door!!!
Daar kwamen we gisteren achter.
We wisten wel al dat er weer tandjes aan zaten te komen, dunne zure luiers, veel kauwen en kwijlen en steeds naar de oortjes grijpen.
Ik verwachtte dus dat er tandjes beneden door zouden komen, want bovenin heeft Yordi er al 4 en onderin nog maar 2. Maar gisteren bracht me man Yordi naar bed en toen tijdens het tandenpoetsen riep hij opeens naar mij, Yordi heeft 2 kiezen erdoor.
Ik schreeuwde terug, dat bestaat niet dat hoort ie pas veel later te krijgen. Nou zegt me man dan moet je maar komen kijken.
Dus ik ben naar boven gegaan en had ff in Yordi z'n mondje gekeken.
Ja hoor linksboven en rechtboven is er allebei een lies doorgekomen.
Nu weet ik dus ook waarom hij zijn piemeltje en kontje dus zo kapot had.
Beneden zijn er ook bobbels in het tandvlees, dus de onderste tandjes zullen ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Maar vond het zoooo apart dat hij gewoon al 2 kiezen heeft.
Liefs marielle