kiezen

A

Anoniem

Guest
hee dames

zijn er nog meer kinderen die al een kiesje hebben?

wij ontdekte er vande week 1tje bij caithlyn ze was al wat huilirig enzo en nu weten we dus waarom ze heeft nu al 8tandjes en 1kiesje iedereen zegt dat het wel vlot is

wat doen jullie tegen het last hebben van kiezen

liefs

Hoi dames,
Ik denk dat er ook wat kiesjes aan zitten te komen bij mijn dochter Dewi.
Vorige week had ze steeds rode billetjes en het ging maar niet weg. En ze sliep 's nachts ook niet zo goed meer. Was wel eens wakker. Toen ging er opeens een lichtje branden. Oja, dat had ze ook met die doorkomende tandjes. Dus ik ben gaan voelen achter in de mond. Ik dacht dat ik een puntje voelde. Maar ze vind het niet fijn dat ik met mijn vinger in haar mond zit, logisch. Dus ik heb nu een paar keer 's avonds voor het slapen gaan wat Detinox op gesmeerd. Ik denk dat het helpt want ze slaapt weer goed. Ook geef ik wel eens een zetpilletje tegen de pijn. Dat helpt ook altijd.
Mijn dochter heeft 6 tandjes en nu komen er dus kiesjes. Hoeveel weet ik nog niet maar we houden het in de gaten.
Altijd weer vervelend voor onze kindjes als de tandjes/kiesjes doorkomen.
Groetjes Linda

Hoi patricia,

Yordi heeft inmiddels nu al 4 kiezen.
Met 11 maanden kreeg hij ze alle 4 achter elkaar.
Yordi heeft nu dus 4 tanden boven en 2 kiezen boven en 3tanden onder en 2 kiezen onder. Al een hele mond vol dus. Ook ik kreeg toen te horen dat Yordi daar erg vroeg mee was. Helaas heb ik niks anders gedaan bij de kiezen, dan bij de tandjes. Ik gebruik gewoon chamodent voor Yordi, want op dentinox reageert yordi heel heftig.
En als yordi er hele erge lastvan heeft, dan geef ik ook nog wel eens een zetpil.
En als zijn billetjes en piemeltje helemaal kapot zijn( want dat had yordi alleen toen hij kiezen kreeg en niet bij de tanden) dan smeer ik zijn billetjes in met bepanthen.

Heeft ze er erg veel last van??
Ook slecht warm eten??
Drinken wou yordi vaak dan nog wel.
Nou succes er verder mee   meid. En hopelijk zijn de rest er ook snel door.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan