Kiezen!!!

Quinn heeft er nu in 2 weken tijd 3 kiezen bij gekregen. Buiten het feit om dat hij heel heel erg veel kwijlde had hij hier gelukkig geen last van. Alleen het tanden poetsen vond hij even niet zo leuk.
Hebben jullie kindjes al kiezen? En hebben ze hier veel last van gehad? Heb af en toe het idee dat het Quinn helemaal niets doet. En aangezien ik hoor dat kinderen dat als zeer pijnlijk kunnen ervaren vind ik het wel apart... (maar ik klaag niet hoor)

Hoi,

Wat is quinn snel met zijn kiezen.
Lizzy heeft nu 4 tandjes en ik zag van de week dat er weer 2 doorkwamen dus dan zijn het er 6.
Toen ze haar 1ste tandjes kreeg was het s'nachts altijd huilen en niet willen slapen.
Maar nu zijn er van de week 2 doorgekomen waar ze dus geen last van heeft gehad.
Gelukkig slaapt ze al weken goed door echt heerlijk.

Liefs

Ja het gaat in een keer hard hier. Hij heeft al zijn voortanden al en nu dan de kiezen. Maar er heeft wel een tijd tussen gezeten hoor. Voordat zn kiezen doorkwamen zat er al weer zo'n 6 maanden tussen volgens mij.
Fijn he als ze de hele nacht doorslapen...

Hier 4 boven en 4 ondertanden en ook al 4 kiezen. zijn eerste tandje kwam heel langzaam door (eerst wel ruim een week een dikke bult), hier heeft hij veel last van gehad ...
Van de rest heb ik idd niets gemerkt. zat er ineens... Tandenpoetsen is heir ook niet zo favoriet meer... maar goed hoop dat het weer komt...

Terug
Bovenaan