kijk-dag

Hallo dames van dit forum.
Ik ben al een tijdje aan het meelezen en dacht nu, kom laat ook eens wat horen.
We zijn 5 jaar bezig, niet altijd even fanatiek, maar nu sinds een jaar in de medische molen.
3 IUI's gehad (2weken geleden de 3e) en nu a.s. dinsdag aan de beurt voor een kijk operatie.
Ben erg benieuwd of jullie daar ervaring mee hebben en of iemand daar iets over kan zeggen.
Verder...heel veel succes voor iedereen op dit forum!
liefs
Truitje

He truitje, welkom bij dit forum. is heel fijn hoor! ik heb zelf ook een kijkoperatie gehad en als je een klein beetje terug ' bladert' kun je er alles over lezen. Inge heeft er net een gehad (dinsdag) en zij heeft er ook naar gevraagd. dus als je mijn reacties daarop leest weet je al een heel stuk. ook nog eerder (twee weken geleden of zo) heb ik er iets over geschreven, maar da's wel lastig zoeken misschien. je kan ook op alfabet zoeken, dan kan je bij de naam inge wel wat vinden denk ik. als t niet lukt geef maar een seintje dan schrijf ik t gewoon nog een keer hoor...
goh, snel al zeg, die kijkoperatie. ik wens je veel succes! groetjes lis

Hi!
Ik heb er inderdaad dinsdag 1 gehad en zit nu weer achter de computer. Ik heb veel last gehad maar dat kwam omdat ze naast kijken ook meteen hebben behandeld. Alleen kijken valt reuze mee teminste bij mij trekken de wondjes alleen een beetje en het voelt een beetje branderig.
Ze maken een gaatje onder je navel en in je onderbuik in je schaamstreek. Dan blazen ze je buik een beetje op met koolzuur omdat ze het dan allemaal goed kunnen bekijken met een klein cameraatje. Dit gebeurt allemaal onder narcose.
Je kunt wat last krijgen van je schouder vanwege dat koolzuur wat tegen je middenrif duwt. Ik heb dat niet alleen wel last van mijn rug. Volgens de verpleegster komt dit omdat ze je tijdens de operatie in allerlei houdingen leggen die je zelf echt niet wil zien.

Al met al is het goed te doen hoor en als alles goed gaat mag je dezelfde dag weer naar huis.

gr.Inge

Terug
Bovenaan