Kijk eens hoe blij Kay met zijn tandjes is !! (FOTO'S)

Hoi mama's,

Het heeft even geduurd voordat ze doorkwamen, maar dan heb je ook wat!!
Voor 2 weken terug kreeg Kay dan ook ineens 2 tandjes tegelijk beneden..

Hij is zo trots op zijn tandjes en érg blij even geen zeurend tandvlees te hebben dat hij hélemaal happy is...

Deze foto bewijst het maar weer! Ik moest er zo om lachen...

De volgende foto vond ik gewoon mooi.. Al was het voor Kay een hele opgave om stoer te kijken terwijl hij nog een echt "babyface-je" heeft,.. haha..

Deze foto's heb ik vandaag genomen en Kay is hier 25 wk en 2 dagen oud..

Groetjes!

Esmé mv Kay

Oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

Wat een schatje!!!
Echt een vrolijkerd.

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

Ps, mij lukt het nog steeds niet om een foto te plaatsen...

Ik heb gewoon een profiel aangemaakt bij www.hyves.nl

Daar plaats ik dan foto's op . Als je ze daar op de site hebt staan ga je naar de foto en druk dan op je rechtermuisknop, "kopieren"... naar deze site gaan en dan "plakken".

Zelf wis ik altijd meteen de foto's erna op Hyves..

Succes!!

Esmé mv Kay

Nou esmee, ik zie net die foto's van jou knulletje en ik moet zeggen, wat een ontzettende knapperd!!!

Als chloë en Kay 18 zijn plaats je dan nog af en toe een foto van hem, kan ik die aan haar laten zien.  hahaha

groetjes pally

Hoi Pally,

Bedankt voor je reactie! haha..
Chloe mag er anders ook wel wezen hoor met haar mooie dot haar. Heb mijn vriend al vaak foto's van je mooie meid laten zien.

Maar ik denk dat als Kay nu vriendinnetjes met haar gaat worden hij ruzie krijgt met Renée.. Dat is het kindje van Evelien77 (zit ook hier op het forum).
Ik heb haar via dit forum leren kennen dus die twee bengels zien mekaar ook regelmatig,.. zo lief. Denk niet dat kleine Renéeke Kay wil delen haha,..

Over 18 jaar kan het uiteraard zo maar anders zijn.
Wie weet staat hij dan wel met een bosje bloemen bij jou voor de deur haha..

Waar kom jij vandaan dan?

Groetjes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan