Kijk eens: mijn dochter slaapt zonder inbaker doek, joeppie!!

kijk mijn Jasmijn toch eens lekker slapen zonder haar inbaker doek!
ze geeft geen kik, het gaat al twee ochtenden op rij goed!
Dat was een maand geleden wel anders!
ze doet het zo goed de laatste tijd, met van alles!!! super!!!!
Ben echt super trots op haar!!!!!!!!
liefs Wilma en Jasmijn (24 weken)

Hai Wilma

Wat fijn zeg!
Vind jij het niet heerlijk om haar zo te zien liggen met de armpjes opzij??? Loek slaapt nu ook al enkele weken zonder bakerdoek en ik vind het heerlijk. Ligt hij te slapen met zijn armen helemaal gespreid, even later met zijn armen boven zijn hoofd... lekker vrij! Als ik nu terugkijk vind ik het bijna zielig dat hij ingebakerd lag. Maar het was even nodig!
Doen jullie alleen het eerste slaapje nog, of al vaker? Wij hebben toen het goed ging meteen alle keren zonder gedaan en dat gaat echt perfect! Hij slaapt er geen minuut minder om. Sterker nog... hij wordt heel vrolijk en rustig wakker en ik vind hem vaak spelend in bed. Dat was ingebakerd niet, dat zette hij het meteen op jengelen.

Echt fijn voor jullie dat het goed gaat!

Groeten
Rosanne en Loek

ja echt fijn om te zien dat ze nu vrij kan slapen!
en ik ben ook idd heel trots!!!!!!

ik doe nu eerst de ochtendslaapjes, en volgende week de middagslaapjes erbij!

ja mooi bedje he! ik zou er zelf ook wel in willen liggen hihihihih!

liefs van een trotse mama!!!

is het een ledikant of een wieg?en waar ze op ligt,dat roze,is dat een verkleiner ofzo?excuseer mn nieuwschierigheid,maar het lijkt me wel wat voor een eventuele volgende.

Hoi Wilma,

Wat een heerlijk gezicht! En dat je een foto durft te nemen...was je niet bang dat ze wakker zou worden?

Fijn dat het zo goed gaat, joh! Als wij over een paar weekjes terug zijn van vakantie gaan we de sprong ook maar eens wagen. Moet zeggen dat ik er als een berg tegenop zie, maar dit geeft me wel weer hoop...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan