kijk eens wat ik heb gekregen....

A

Anoniem

Guest

haha, vandaag stond de buurvrouw aan de deur met hun 2 kids en beide hadden een tas vol kleertjes waar hun dochter uit gegroeid was, ik was nog bezig met de afwas dus heb de tassen in de kamer gezet zodat ik ze later kon bekijken....het was opeens dat ik merkte dat Daniëlle wel erg rustig was. ze was een beetje aan het vertellen in zichzelf...ik loop de kamer in en dit is het resultaat wat ik aantrof..Daniëlle die zelf maar is gaan kijken wat ze gekregen had...
heerlijk altijd om kleertjes te krijgen. ik moet zelfs eerlijk bekennen dat we enkel maar kleertjes kopen die we leuk vinden of echt nodig heeft enniet omdat het perse nodig is. zoveel krijgen we aangereikt van andere mensen

groetjes Veronique

Hihi wat leuk. Mijn dochter wil zich ook altijd verkleden. Doet ze der badpak om haar nek als ketting en een zwembroekje om 1 been.Lekker tcoh zoveel kleertjes erbij.

Hihi, mazzel met zo'n buuf. Ik ben een beetje een tut wat dat betreft, dus ik koop het meestal zelf. Maar als je daar makkelijker in bent is het natuurlijk heerlijk als mensen met zakken kleding aankomen!!
Liefs Nelleke

oh heerlijk, dat kan zo lekker veel geld schelen!
wij krijgen ook geregeld het een en ander en ik denk dat 75% ook wel echt gedragen wordt

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan