Kijk eens wat ik kan!

Sooo heyyy! Knap hoor!!
Ik heb pas mijn voetjes ontdekt dus ben nu aan het trainen om mijn tenen in mijn mondje te stoppen. Ik kom elke dag een stukje verder.
Maar ik heb wel heel erge zweetvoetjes dus weet ik niet of ik ze wel echt heel lekker ga vinden!

Groetjes Teun.

Hey Chloe,

ik kan dat ook! Soms lukt het ook met 2 voeten tegelijk. Mijn mama vindt mij een tenenmonster. Kan jij het ook met 2 voeten tegelijk?

Knuffel,
Anne

Ow ja, mijn mama is ook knetter gek! Die kan ook haar tenen in haar mond stoppen! Mijn papa kan dat niet hoor, maar die gaat weer heel hard lachen als je 'm onder zijn voeten kietelt.

Knap hoor meid!

Ik ben ook al zo lenig maar met sokken aan vindt ik het minder lekker.

Mama is weleens jaloers die is echt niet meer zo lenig....

kusje fenna

en voelt je mama zich al weer wat beterder?

Jaahhh, met 2 voeten kan ik het ook! En met sokken aan is het idd een stuk minder lekker.
Ik probeer ze ook altijd allebei in mijn mond te stoppen als ik de fles krijg, maar dat vind mama nooit zo leuk..
Met mijn mama gaat het wel goed hoor. Alleen trekt ze af en toe zo'n raar gezicht als ze op pakt. Waarom zou dat zo zijn? Ik moet telkens wel lachen als ze z'n gekke bek trekt!
Chloë

jajaja Cloe... ikkes ben ook sow lenig hoor!!
Maar soms heb ik andere tenen te pakken (die van mama) en die zijn vies joh!!!
Dat moet je niet proberen hoor!! ik keek echt heeeeeeeel vies... grppffttt deed ik toen! hihihi.
Wel fijn dat het met je mama al wat beter gaat!!

knuffies B"Elanna

Terug
Bovenaan