Kijk er elke dag naar uit

Ha mama's (2be),

hebben jullie ook dat als je de pc aan doet je eerst naar dit forum gaat... ben er echt aan verslaafd hahaha

met jullie kan ik nu lekker alles delen, meelezen en dus een beetje genieten... zo weinig mensen om ons heen weten het nog dus er word niet over gesproken...

Thanks in ieder geval...

Moest het ff kwijt... (emo-momentje denk ik ;-))

Ik heb dat ook hoor :)
Bij ons mag iedereen het dan wel al weten, maar het is toch fijn om gewoon ervaringen en gevoelens te kunnen delen met anderen die NU in zo'n zelfde fase zitten.

Jaaah, dat ken ik! Niemand weet het nog in onze omgeving, dus we kunnen er alleen met z'n tweetjes over kletsen. Ik lieg ook 'gewoon' als het onderwerp ter sprake komr (of ik laat terloops vallen dat ik ongesteld ben ofzo - loop overduidelijk met maandverband rond in mijn tas, hihi!).
Dus sinds ik dit forum heb ontdekt (had de site al wat langer onder mijn favorieten staan, maar zag pas later dat er ook een forum en mamaclubs waren) kijk ik elke keer of er alweer reacties zijn of nieuwe berichtjes. Vind het wel lastig om steeds alle pagina's af te gaan en dan naar de datum te moeten kijken om te zien wat ik nog niet gelezen heb, maar ja, dat heb ik er wel voor over: door alles te lezen en te reageren heb ik meer het gevoel dat het echt is. Heb daardoor wel het gevoel dat ik me sneller zal verspreken, omdat iedereen hier het wel al weet... :)

Terug
Bovenaan