Kijk hoe stil het nu weer is op het forum!

Dit krijg je er dus van.
Jantine durft niks meer te schrijven, en iedereen is nu een beetje afzijdig.
Is dit nu echt de bedoeling??
Ik vind dit erg jammer, dat het nu zo gaat.
Het was hier altijd reuze gezellie, en nu?
Van een mug werd er een olifant gemaakt.

Meiden om zo'n klein lullig dingetje laten we onze leuke en gezellige gepraat toch niet verpesten!
En kom maar op met de serieuse onderwerpen heb er zin in

Groetjes Mama van Joëlla.

Ik zit me echt te verbazen over wat er allemaal gebeurt!
We zijn toch allemaal volwassen mensen? En we maken nu
een groot punt van iets wat het gewoonweg niet waard is!
Kunnen we het allemaal niet gewoon vergeten en verder gaan?
Gewoon zoals we ons horen te gedragen op onze leeftijd??

Liefs Annet
(die niet van plan is zich ergens iets van aan te trekken)

Ik ben het er helemaal mee eens en wilde er ook al iets over schrijven. Heb de topic kletspraat ook gesloten en wil er eigenlijk niet meer over hebben. Laten we een nieuwe start maken en iedereen in zijn waarde maken. Zo blijft het gezellig.

Ik wil even laten weten dat ik er vanmorgen niet ben geweest omdat ik ben gaan werken. Dus niet om de dingen die hier gezegd zijn want iedereen heeft recht op zn mening vind ik... Dus nu kom ik jullie weer lastigvallen . Niet dat jullie denken dat ik me beledigd voel!!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

hoi hoi

wilde me eigenlijk hier niet in mengen.. maar kan het niet laten.....hihihihihihi

ik denk eigenlijk dat er een beetje overtrokken is gereageerd.... en dat sommigen het misschien een beetje te persoonlijk hebben aangetrokken en dan gaan anderen er weer op reageren en voordat je het weet is het eigenlijk veel groter dan dat het eigenlijk is..

ik bedoel waar gaat het nu om.. de een vind dat er teveel wordt gekletst over minder belangrijke dingen en een ander vind dat juist gezellig... ja dan blijf je volgens mij altijd een discussie houden, want iedereen is anders en iedereen heeft een eigen mening en hecht ergens anders meer waarde aan.dan een ander...

dan blijf je toch bezig..

het zou nooit zo worden dat iedereen er zich in kan vinden.......en wees blij.. dat iedereen een uniek persoonlijkheid is met eigen wensen eigen manieren eigen belangen....

ja toch??????.

zo nu weer genoeg gezwetst......
en  hoop ik dat er weer gewoon verder wordt gegaan en dat er niet meer op terug wordt gekeken

liefs tobi

let wel.. ik val niemand persoonlijk aan ....

Terug
Bovenaan