kijk operatie naar bbz

Hallo allemaal,

12 september heb ik een bbz gehad, sindsdien heb ik ook pijn onder in mijn buik. Nu moet ik 30 nov een kijkoperqatie ondergaan. Nu is mijn vraag wie ook zoiets heeft meegemaakt en hoe jullie hebben ervaren. Mochten jullie dezelfd edag nog naar huis??

hello,
nou bij mij viel het erg mee.
Ik heb een zetpil van te voren gekregen tegen de pijn na de operatie.
het enige wat ik vervelend vond is het ionbrengen van de infuusnaald.
dat doe zeer. maar als je dat hebt gehad ben je binnen 10 tellen onder zeil. En na de narcose mocht ik terug naar zaal, dan ben je wat wankel, niet te veel met je hoofd bewegen rustig blijven liggen. en als je kan plassen mag je snel weer naar huis. Ik had wel een blauwe buik, maar geen pijn. Alleen aan de 2 sneetjes/wondjes. die trekken wat. Dus ja al met al viel het reuze mee, maar dat is voor een ieder verschillend. niet te nerveus, dan gaat het inbrengen ook moeilijk.
heel veel sterkte, en kop op.
liefs ilona

Bedankt Ilona,

Maar heb ik wat gemist is er bij jou soms ook wat mis gegaan tijdens de zwangerschap???

Sorry dat ik dit vraag maar wil mijn mede leven ook aan jou tonen.
En mocht jij die zelfde dag nog naar huis?

Hoi,

Om een kijkoperatie te krijgen hoef je geen mislukte zwangerschap te hebben gehad. Ik heb ook een kijkoperatie gehad en bij mij werd die gecombineerd met het openmaken van mijn eileiders.
Ik heb achteraf veel pijn gehad omdat ze toch wel flink wat kracht hebben moeten zetten op die eileiders en de pijnmedicatie bij mij niet aansloeg. Dit kwam echt omdat er naast de kijkoperatie ook een ingreep werd gedaan. Het kijkoperatiegedeelte is erg goed te doen. Je moet het even een week rustig aan. Die 2 kleine buikwondjes trekken inderdaad een beetje maar dit is snel over hoor.

gr.Inge

Hai Sabrina

Mijn naamgenoot!

Ik heb het helaas ook 2x moeten ondergaan. Eerste keer was het gewoon om naar mijn eileiders te kijken. De tweede keer was het, omdat ik een buitenbaarmoederlijk zwangerschap had en waarbij dus 1eileider is verwijderd. Daar heb ik wel af en toe last van.

In ieder geval veel beterschap toegewenst!

Groetjes Sabrina (Sab)

Nee hoor niets aan de hand. Gewoon om te kijken hoe het er uit zag ook omdat ik een lichte vorm van endometriose heb.
En dat er bij de hsg vloeistof in mijn buikholte bleef hangen.
Maar alles zag er goed uit.
Wij zijn nu bezig met iui nr 4
(na 2x met hormone de eisprong gemist)
nou toedeloe, liefs ilona

Terug
Bovenaan