A
Anoniem
Guest
Woensdag ben ik voor de eerste keer naar de gyneacoloog geweest. Ik had keurig m ´n temp lijstjes meegenomen en verwachtte dat hij alleen een paar vragen zou gaan stellen.
Maar ik kreeg meteen een inwendige echo en moest bloed laten prikken.
a.s Woensdag heb ik een afspraak bij de anesthesist en als alles ´goed ´ is. moet een afspraak maken voor een kijkbuisoperatie!
Het ging me wel erg snel allemaal, maar de gyn dacht dat het goed zou kunne dat ik last heb van verklevingen omdat mijn eerste met een keizersnee is geboren.
het is maar een dagopname, en als ze iest zien kunnen ze het gelijk weghalen, maar daarna moet je toch wel 2 a 3 weken rekenen voor je weer de oude bent.
Dat vind ik nogal wat, al heb ik het er wel voor over natuurlijk.
Ik probeer de operatie in de vakantie te planne, dan hoef ik tenminste niets te zeggen op mijn werk.
Zijn er nog meer meiden die hier ervaringen mee hebben? dan hoor ik het graag!
Cee, ik ben erg benieuwd hoe het bij jou is gegaan!
Groetjes Janu
Maar ik kreeg meteen een inwendige echo en moest bloed laten prikken.
a.s Woensdag heb ik een afspraak bij de anesthesist en als alles ´goed ´ is. moet een afspraak maken voor een kijkbuisoperatie!
Het ging me wel erg snel allemaal, maar de gyn dacht dat het goed zou kunne dat ik last heb van verklevingen omdat mijn eerste met een keizersnee is geboren.
het is maar een dagopname, en als ze iest zien kunnen ze het gelijk weghalen, maar daarna moet je toch wel 2 a 3 weken rekenen voor je weer de oude bent.
Dat vind ik nogal wat, al heb ik het er wel voor over natuurlijk.
Ik probeer de operatie in de vakantie te planne, dan hoef ik tenminste niets te zeggen op mijn werk.
Zijn er nog meer meiden die hier ervaringen mee hebben? dan hoor ik het graag!
Cee, ik ben erg benieuwd hoe het bij jou is gegaan!
Groetjes Janu