kijkbuisoperatie

A

Anoniem

Guest
Woensdag ben ik voor de eerste keer naar de gyneacoloog geweest. Ik had keurig m ´n temp lijstjes meegenomen en verwachtte dat hij alleen een paar vragen zou gaan stellen.

Maar ik kreeg meteen een inwendige echo en moest bloed laten prikken.
a.s Woensdag heb ik een afspraak bij de anesthesist en als alles ´goed ´ is. moet een afspraak maken voor een kijkbuisoperatie!

Het ging me wel erg snel allemaal, maar de gyn dacht dat het goed zou kunne dat ik last heb van verklevingen omdat mijn eerste met een keizersnee is geboren.

het is maar een dagopname, en als ze iest zien kunnen ze het gelijk weghalen, maar daarna moet je toch wel 2 a 3 weken rekenen voor je weer de oude bent.

Dat vind ik nogal wat, al heb ik het er wel voor over natuurlijk.
Ik probeer de operatie in de vakantie te planne, dan hoef ik tenminste niets te zeggen op mijn werk.

Zijn er nog meer meiden die hier ervaringen mee hebben? dan hoor ik het graag!

Cee, ik ben erg benieuwd hoe het bij jou is gegaan!

Groetjes Janu

Zo hee, dat gaat gelijk snel!! Gelukkig maar voor je. Tussen mijn eerste bezoek en behandeling met Clomid zal zo'n 4 maand. Veel succes in ieder geval met die operatie! En je houdt ons natuurlijk op dehoogte he?

XXX Yvet

Hee Janu

Inderdaad, dat gaat snel!!!! Maar wel fijn toch? Hoe eerder duidelijkheid, hoe beter!

Bij mij was het bezoek aan de gyn eigenlijk een teleurstelling. Ik kreeg een assistent gyn en hij stelde alleen maar vragen. Daarna zei hij: nou er is nix wat duidt op een belemmering voor een tweede zwangerschap?!  ?!! Ik bleef aandringen en vertelde dat ik al eerder bij een andere gyn (in hetzelfde ziekenhuis) was geweest (hadden ze niet goed gedocumenteerd??!) Nu  is het verhaal dat ik op dag 3 van mijn menstruatie naar het ziekenhuis moet voor bloedonderzoek en echo. Dat mijn vriend zijn zaad moet laten onderzoeken en dat ze daarna weer  verder kijken. Maar echt snel gaat het niet, want ik liet  voor de zekerheid al een afspraak plannen (op mijn vermoedelijke dag 3, 18 juli) en dat bleek al heeeeeeel moeilijk te gaan.  Nu maar hopen dat ik niet op een andere dag ongi word,  pfff.  

Heb je trouwens al uitslagen van je bloed en echo? En had jij niet rond deze dagen je NOD???

Liefs, cee

Terug
Bovenaan