kijken hoe het met iedereen gaat

Hoi Mei mama's,

Ik heb jullie in okt verlaten na een missed abortion nu ben ik heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?
Verloopt de zwangerschap bij iedereen goed geen kwaaltjes meer?

Ik ben echt heel benieuwd!!!

Ik moet eigenlijk van het ziekenhuis nog wachten met zwanger worden,omdat ze eerst willen weten wat uit het weefsel onderzoek komt,voor mij had het niet gehoeven,maar ja ik krijg er 21 dec de uitslag van.

Nou heel veel succes verder met jullie zwangerschap en ik hoop dat ik me ergens bij de aug mama's mag aansluiten.

gr Rian

Hoi hoi, Hier gaat alles goed met mij alleen nog erg moe maar dat gaat langzaam aan beter. Hoop voor je dat je straks inderdaad aan kunt sluiten bij de augustus of september mama's. Heel veel sterkte met de uitslag straks.

Groetjes Jojanneke

Wat een lief berichtje Rian.
Mijn kwaaltjes zijn duidelijk minder, maar nog niet weg.. Ik ben nog regematig misselijk, alleen niet meer spugen. Vanmiddag weer controle bij de VK. Ik vind het weer erg spannend.
Ik hoop dat jij snel zwanger mag worden en zijn en dat die baby bij je mag blijven. Duim voor een goede uitslag de 21e. Liefs Chantal

Hey! Wat lief! Zoals je misschien hebt gelezen kan ik alleen nog maar aan opruimen enzo denken. Verder al wel last van mn rug en bilspieren... Moe blijf ik ook nog wel iets. Morgen ben ik 16 weken en heb ik weer een echo, dat blijf ik spannend vinden...

Het allerbeste en ik hoop ook dat je een.augustus mama mag worden!

Liefs kim

Hoi,
Spannend hoor de uitslag. Ik hoop voor je dat ie goed is en dat jullie daarna weer mogen oefenen! Ik duim voor jullie.

Hier gaat alles goed!
Ben nu 17wk en ik mag niet klagen. 15dec hebben we de 20wk echo, spannend dus!

Groetjes Ilse

Hey rian,
Ook ik kom hier vaak nog ff rondneuzen om ff te lezen hoe het met iedereen is.
Ik heb net als rian een mk gehad, anders zaten we ook in dit forum, maar helaas!
Goed om te lezen dat het met een ieder goed gaat, fijn!
Succes allen.
Xxx

Hoi Suto,

ja ik ook vind het toch wel spannend hoe het de meiden allemaal vergaat tijdens de zwangerschap leef toch wel met iedereen mee en gun ook iedereen al het geluk en voor mij zal het ook wel goed komen,misschien wel sneller dan verwacht.

Moet eigenlijk wachten tot na 21 dec maar heb ook in het ziekenhuis aangegeven dat het weefsel onderzoek van mij heleal niet had gehoeven,maar je gebeurt van alleen.

hoe is het met jouw nu??

gr Rian

Terug
Bovenaan